Овідій
Правдивість цих слів особливо актуалізується в контексті реалізації Концепції "Нової української школи", яка вимагає підготовки кваліфікованих учителів з високим рівнем володіння теорією проектування та практичного застосування інноваційного навчання. Рухаючись у напрямку змін, історичний факультет всіляко підтримує та заохочує співпрацю із повідними фахівцями в галузі педагогічної інноватики. З цією метою, 9 жовтня в рамках реалізації проекту підготовки кваліфікованого вчителя для Нової української школи, на практичному занятті з "Теорії та методики навчання історії" відбувся тренінг присвячений особливостям застосування прийомів технології розвитку критичного мислення при навчанні історії у закладі загальної середньої освіти, який провела заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ 24, вчитель-методист Зарічна Олена Василівна.
Що очікували?
Якщо чесно – чітку схему, розписану по пунктах, секрети мотивації та актуалізації навчальної діяльності учнів, перевірені досвідом дієві методики і т. і.
Що отримали?
Найважливіше: нові знання з актуальної для вчителя історії методики розвитку критичного мислення; усвідомлення Свого професійного потенціалу та необхідності змін в методиці, освіті, на ринку праці і в інших сферах життєдіяльності; алгоритм організації співпраці за для досягнення спільної мети і, найголовніше – позитивні емоції від щирого спілкування у приємному товаристві.
Щиро вдячна Зарічній Олені Василівні, Костюк Лесі Володимирівні, Секу Ярославу Петровичу за організацію чудового навчального простору, який поєднав активних, готових до змін людей.
Доцент кафедри нової і новітньої історії
та методики навчання історії
Ігнатенко Н. В.
Олена Зарічна про особливості реалізації "Технології критичного мислення"
Робота в парах. Відпрацьовуємо навики критичного аналізу тексту
Практична реалізація прийому "Коло ідей"
Колектив - це поєднання особистостей, які мають власні цілі, бажання, вміння і навики