Університет Humanitas
пропонує тижневу практику
в сфері е-маркетингу та соціальних мереж
Під час практики будуть розкриті принципи та секрети функціонування інтернет-маркетингу. Ви дізнаєтеся як ефективно побудувати рекламну стратегію в Інтернеті, побудувати ефективну комунікацію, оптимізувати маркетингові кампанії SEO.
Практика в сфері е-маркетингу та соціальних мереж на базі університету «Humanitas» дає можливість:
-
оволодіти низкою практичних інструментів, які необхідні маркетологам, співробітникам відділу SEO / SEM, копірайтерам, а також фрі-лансерам, для керування веб-сайтами та сторінками в соціальних мережах;
-
залучити та збільшити коло клієнтів, використовуючи потрібний контент;
-
визначити відмінності між традиційним маркетингом та інтернет-маркетингом;
-
Отримати практичні навички щодо впровадження елементів інтернет-маркетингу в загальну маркетингову стратегію компанії.
Під час проходження стажування будуть прочитані лекції за темами:
-
Створення контенту;
-
Як використовувати Facebook у комерційних цілях;
-
Facebook Ads
-
Планування та реалізація рекламної стратегії у Facebook
-
Моніторинг KPI, або як перевірити, чи дії варті того у Facebook
-
Про Twitter в бізнесі
-
Як побудувати цільову базу спостерігачів
-
Як використовувати #hashtags
-
Маркетинговий аудит у соціальних мережах
-
Принципи, цільова аудиторія, планування бюджету
-
Моніторинг та звітність ефектів кампанії у соціальних мережах
-
Стратегія та планування в соціальних медіа
Вартість участі у міжнародній практиці - 300 євро, в ціну враховано проживання
Детальну інформацію можна отримати у відділі міжнародних зв’язків (2 гуртожиток)