На хіміко-біологічному факультеті ТНПУ ім.В.Гнатюка масштабно розглядали проектування інтегрованих завдань в якості стратегічної складової компетентнісної освіти (ФОТО)




      На хіміко-біологічному факультеті
ТНПУ ім.В.Гнатюка масштабно розглядали
проектування інтегрованих завдань
в якості стратегічної складової
компетентнісної освіти
 



18 квітня 2019 року в межах проведення тижня кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін хіміко-біологічного факультету спільно з Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх інновацій та моніторингу Тернопільської міської ради відбулася міждисциплінарна локація освітнього #02t'mistechka інноваційних можливостей на тему: «Проектування інтегрованих завдань як стратегічної складової компетентнісної освіти». У ній взяли участь понад 150 учителів біології, хімії, географії, фізики та основ здоров’я шкіл міста Тернополя, методисти ТКМЦНОІМ, науковці та студенти університету. 

На пленарному засіданні учасників привітали проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва  ТНПУ  ім.В.Гнатюка  д.б.н.,  доц. Фальфушинська Г.І.,  декан хіміко-біологічного  факультету   д.б.н.,   проф.Дробик Н.М.

Вітальне слово проректора з наукової роботи та міжнародного співробітництва Фальфушинської Г.І.
Вітальне слово проректора з наукової роботи та міжнародного співробітництва Фальфушинської Г.І.

Учасників міждисциплінарної локації вітає декан хіміко-біологічного факультету Дробик Н.М.
Учасників міждисциплінарної локації вітає декан хіміко-біологічного факультету Дробик Н.М.

Про хід експериментального дослідження з впровадження інтегрованого курсу «Природничі науки» по скайп-зв’язку повідомила
канд. пед. наук, ст. наук. співр., заст. директора Інституту педагогіки НАПН України з наукової роботи Засєкіна Т. М.

Запитання від учасників зібрання скайпом до п. Засєкіної Т.М.

Присутні заслухали доповідь докт. пед. наук, проф. Степанюк А. В. про особливості системи завдань як засобу інтеграції змісту природничої освіти на основі причинно-системного підходу.

Виступ на пленарному засіданні професора Степанюк А.В.
Виступ на пленарному засіданні професора Степанюк А.В.

Про досвід, проблеми, перспективи вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» повідомила
канд. геогр. наук, директор ТЗОШ № 28, учитель експериментального інтегрованого курсу «Природничі науки» Вавринів Л. А.

Цікавою та продуктивною була робота п’яти тренінгових груп, під час яких учасники удосконалювали вміння щодо моделювання інтегрованих завдань з метою формування природничонаукової компетентності школярів; організації практичних робіт як засобу формування діяльнісного компоненту природничонаукової компетентності школярів; проектної технології навчання як засобу реалізації компетентнісного підходу. Модераторами тренінгів були доценти Жирська Г. Я., Міщук Н.Й., Барна Л. С., Барановський В. С., Варакута О. М., Федчишин О. М., Мохун С. В., методисти ТКМЦНОІМ Вітрук О. М., Козловська Л. П., Тарас Н. І., вчителі ТЗОШ № 28 Вавринів Л. А. та Слободян О. Г.

Робота груп під час тренінгу.
Робота груп під час тренінгу

Результати тренінгу виявились у складанні алгоритму проектування інтегрованих завдань, вправляння умінь щодо формулювання компетентнісно орієнтованих ситуативних завдань та прийомів їх розв’язування, вироблення рекомендацій щодо проведення інтегрованих практичних робіт та особливостей використання проектної технології. Учасники заходу ухвалили рішення про доцільність використання інтегрованих завдань як стратегічної складової компетентнісної освіти з курсу «Природничі науки» у профільній школі.

Більше фото дивіться в 
альбомі




Професор Степанюк А.В.,
доцент Жирська Г,Я.,
  кафедра загальної біології
та методики навчання природничих дисциплін


До списку

Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси