Підвищення кваліфікації викладачів ТНПУ
у рамках проєкту Еразмус+ «MultiEd»
У травні-червні 2020 року викладачі кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови разом із деканом факультету іноземних мов М.Кебалом у рамках реалізації проєкту Еразмус+ (CBHE) «MultiEd / Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції» взяли участь в онлайн-навчанні, яке організувала установа-координатор проєкту Тартуський університет (Естонія). Проф.І.Задорожна, доц.О.Дацків, доц.М.Кебало опанували курс «Curriculum development seminar», в процесі якого вивчали досвід іноземних партнерів з перспективою вдосконалення освітніх програм, які пропонує кафедра англійської філології та методики навчання англійської мови на першому (бакалаврському), другому (магістерському) та третьому (освітньо-науковому) рівнях вищої освіти.
Команда з семи викладачів кафедри (проф.І.Задорожна, доц. О.Дацків, доц.О.Довбуш, доц.І.Олійник, доц.Л.Бабій, к.філол.н.О.Ладика, к.пед.н.М.Нацюк) та декана факультету іноземних мов доц. М.Кебала опановували онлайн-курс «Content and Language Integrated Learning for Tertiary Education», організований експертами з Тартуського університету (Естонія), Астонського університету (Велика Британія) та Гейдельберзького університету (Німеччина). Інтерактивному синхронному навчанню на платформі Moodle у співпраці з зарубіжними фахівцями та представниками 8 ЗВО України передувало індивідуальне ознайомлення з матеріалами 5 онлайн-модулів.
На зв'язку партнери з Тартуського та Астонського університетів
Під час онлайн-заняття
Упродовж наступних двох років колектив кафедри активно працюватиме над імплементацією нових навчальних курсів та оновленням наявних, отже, і над посиленням конкурентоспроможності пропонованих освітніх програм для підготовки учителів/викладачів іноземної мови, а також для підготовки докторів філософії (PhD).
Ірина Задорожна, завідувач кафедри
англійської філології та методики
навчання англійської мови,
доктор педагогічних наук, професор