Проникливе слово Лесі Українки
допомагає студентам ТНПУ
у вивченні освітніх технологій
Сьогодні, 26.02.2021 р., ми, студенти факультету педагогіки та психології, мали пізнавальне заняття з курсу «Освітні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі» із доц.Турко О.В.
Робота на парі
Розглядаючи прийоми розвитку критичного мислення «Мозкова атака», «Порушена послідовність», «Джигсоу-1» та ін., використовували твори Лесі Українки як лінгводидактичний матеріал.
Правильна-неправильна відповідь - прийом розвитку критичного мислення
На етапі «Виклик» магістранти Самуляк Ореста, Колодій Наталя, Войчишина Настя розповіли про цікаві факти з життя та творчості Лесі Українки. Відтак Демчук Мар’яна та Демчук Уляна змоделювали фрагменти етапу «Осмислення змісту», використовуючи прийоми розвитку критичного мислення. На етапі «Рефлексія» – обмінялися думками, узагальнили матеріал.
Етап "Виклик" у технології розвитку критичного мислення
Твори письменниці гармонійно лягли в алгоритм прийомів технології розвитку критичного мислення. Зворушливе, емоційне слово створювало приємну атмосферу, гарний настрій. Легко і невимушено пройшла пара.
Справді, твори Лесі Українки актуальні й сьогодні, ми побачили, що їх доречно використовувати на заняттях як із літературного читання, так і української мови в початковій школі з метою формування уміння мислити критично в учнів.
Староста групи мДО-11
Мар’яна Демчук