Пермякова Ольга Григорівна

Кандидат педагогічних наук, (спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки)
Доцент кафедри романо-германської філології
Закінчила Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов за спеціальністю французька та німецька мови.
З 1984 року по 1995 рік працювала вчителем французької/німецької мов СШ №21 м. Тернополя.
З 1995 року по 1997 рік працювала на посаді викладача французької/німецької мов в ліцеї м. Тернополя.
З 1997 по 2001 рік працювала на посаді викладача французької/німецької мов в Галицькому коледжі.
У 1999-2004 рр. на запрошення французької асоціації м.Сюз ла Рус співпрацювала в якості перекладача у Франції.
З 2001 року по 2003 рік працювала на посаді старшого викладача Тернопільського експериментального інституту педагогічної освіти.
З 2002 року по 2004 рік працювала на посаді викладача кафедри іноземних мов Тернопільської медичної академії.
У 2004 році прийнята на посаду викладача кафедри французької мови Тернопільського державного педагогічного університету.
У 2010 році закінчила аспірантуру і захистила кандидатську дисертацію на тему: «Моніторинг якості навчання в загальноосвітніх закладах Франції другої половини ХХ століття».
У 2012 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри французької та другої іноземної мови.
Пройшла стажування з курсу «Методика створення eлeктронних курсів в системі MOODLE», (ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010 р.), «Технології дистанційного он-лайн навчання» (ТНПУ ім. В. Гнатюка, Тернопіль, 2015 р.).
Проходила стажування у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича (2015 рік), Львівському національному університеті імені Івана Франка (26.09.2016 - 26.03.2017 рр.).
Коло наукових інтересів: проблеми порівняльної педагогіки, оцінювання навчальних досягнень учнів, моніторинг якості освіти, реформування освіти, світові тенденції організації навчального процесу у ВНЗ, використання інноваційних технологій в процесі навчання іноземних мов.
Основні публікації
Опубліковано більше 40 наукових і навчально-методичних праць.
3. Пермякова О. Г. Досимологічні дослідження у працях французьких науковців / О. Г. Пермякова // Науковий вісник Ужгородського університету. – Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. – Зб. статей : – Ужгород : УНУ, 2011. – Вип.21. – С. 154 – 157.
4. Пермякова О. Стратегічні реформування в освітній системі Франції. /О. Пермякова // Материали за 9 а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука», - 2013. Том 21. Педагогически науки. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД- 80 стр.
5. Пермякова О. Диференція у навчанні та успішність учнів в загальноосвітніх закладах західної Європи (історичний контекст) / О. Пермякова // Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология. – Сб. статей: – Ялта: РИО ГПА, 2016. – Вып. 51. – Ч. 4. – С. 309-314.
6. Пермякова О.Г. Якість вищої медичної освіти : досвід Франції / Якість вищої медичної освіти [до 60-ти річчя ТДМУ] [монографія] / [Вихрущ А.В., Кліщ І.М., Федчишин Н.О. та ін.]; за ред. А.Г. Шульгая, Н.О. Федчишин. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2017. – С. 245-266.
7. Пермякова Ольга . Сімейне виховання та соціальна адаптація дітей (приклад Франції) ∕ Гуманізація навчально-виховного процесу ∕∕ Збірник наукових праць № 5 (91) 2018 – Харків ТОВ «Видавництво НТМТ» – С.330-348.
8. Пермякова О. Г. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід ∕ Федчишин Н. О., Пермякова О. Г. ∕∕ Медична освіта : наук.-практ. журн. / голов. ред. Н. О. Федчишин. – Тернопіль : ТДМУ, 2019. – № 1. – С.181-187.
9. Пермякова О. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення. / Рамбу Н., Федчишин Н., Пермякова О. // Медична освіта. – Тернопіль, 2019. №3. С. 128 -134.