ЗМІ про нас. Цифрові весняні канікули 2017



ЗМІ про нас



Цифрові весняні канікули - 2017








Дівчатка тримають в руках 10 тисяч гривень  дуже обережно, щоб не випустити з рук, - саме такою є вартість робота, з яким ми вперше познайомились у стінах фізико-математичного факультету Тернопільського державного педагогічного університету.


Наші цифрові канікули почалися в понеділок, 27 березня: 


Після завершення STEM-проекту "Фітокартина в кабінеті інформатики" учні зацікавилися програмуванням, робототехнікою, внаслідок чого у них виник ряд запитань, відповіді на які погодився дати молодий програміст п. Михайло:



Під час онлайн зустрічі школярі хотіли отримати відповіді на свої запитання:

  • Як стати програмістом?
  • В чому суть роботи програміста?
  • Яка заробітна плата в сучасних програмістів?
  • Які технології вони використовують?
  • Які мови програмування є найбільш популярними на ринку праці?
  • Скільки часу потрібно навчатися, щоб стати хорошим фахівцем?
  • Чи пробували Ви зламати чийсь акаунт?
  • Що таке фріланс?


Учні довідалися, що майбутньому  програмісту подобається світ комп'ютерної техніки, він добре знає математику і любить розв'язувати задачі, тому що написання кожного програмного коду - це і є розв'язання деякої задачі. 


Спочатку потрібно добре опанувати якусь одну з мов програмування, а вивчити інші, якщо ти добре вже знаєш одну - це як їзда на велосипеді: якщо ти впевнено їздиш на одному, то швидко збагнеш як управляти іншим.


П. Михайло відкрив секрет величини заробітної плати програміста: якщо він володіє англійською мовою, то його заробіток втричі збільшується. Але, найголовніше: величина заробітку залежить від професійного рівня кожного фахівця. А рівень росте з досвідом і постійним навчанням.


    Наступним  кроком була поїздка в Тернопіль у STEM-центр  Тернопільського державного педуніверситету, де нас радо зустріли викладачі кафедри інформатики та методики її викладання: Надія Романівна Балик, Ольга Василівна Барна і Сергій Володимирович Мартинюк.


    Наша навчальна екскурсія проходила в 3 етапи:

    1.Відвідування музею комп'ютерної техніки:

    Про створення музею учням розповів  С. В. Мартинюк

















    Ми дізналися багато досі невідомого та побачили унікальні експонати цифрового приладдя: перші сканери, габаритний старий вінчестер, накопичувачі на гнучких магнітних дисках, принтери та різноманітні комп'ютери уже відживших поколінь. 
    Надзвичайно цікавий той факт: чим громіздкіша цифрова техніка, тим слабші її технічні характеристики! Світ рухається стрімко вперед, мінімізуючи габарити та максимізуючи технічні можливості цифрових гаджетів!



    2. У STEM- центрі рідного мені фізмату:













    Тут нас чекав приємний сюрприз: учні побачили справжнісіньке диво - як 3Д-принтер друкує просторові об'єкти: частини Збаразького замку. Дивно, що біля такого принтера поруч не виявилося ніякого комп'ютера, а друк відбувався просто з флешки. А скільки нового розповів  наш чудовий екскурсовод про можливості та застосування 3Д-друку!


    Можливо, що саме хтось із цієї дітвори в майбутньому друкуватиме квартири чи мости за допомогою вже новіших та досконаліших принтерів.

     



    3. Завершальним і найцікавішим було програмування робота-прибиральника у комп'ютерному кабінеті:
















    Хочеться подякувати О.В. Барні за чудовий урок з робототехніки, на якому вона навчила учнів працювати в двох програмних середовищах: для складання і програмування

















    Чудово те, що вдома ми тепер зможемо працювати в даних середовищах і писати коди для руху та дій роботів. 

    А коли це добре навчимося, нам обіцяли позичити в школу робота, щоб продемонструвати свої коди в дії для наших друзів та батьків.



















    Тільки погляньте, як рухається цей робот! 


    Ось які приємні та корисні цифрові канікули відбулися у моїх 8-класників!



    До списку

    Гаряча лінія
    телефон: 43-58-80 email: pravo@tnpu.edu.ua
    Ресурси
    Natural Natural Natural