Заходи
щодо забезпечення належної організації навчального процесу в ТНПУ в період епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом
(розроблені з урахуванням листа МОН 1/9-154 від 11.03.2020 р. і наказу ТНПУ №71 від 12 березня 2020 р.)
Затверджено
наказом №74 від 13.03.2020 р.
1. Перенести терміни державної атестації з педагогіки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на період після карантину.
2. Модульний контроль з екзаменаційних дисциплін, який припадає на період карантину, здійснювати як правило в дистанційному режимі, у випадку охоплення модульним контролем аудиторних занять, що вимагають відповідного матеріально-технічного забезпечення (лабораторні роботи з хімії, фізики, технічних наук; практикум в майстернях; індивідуальні заняття з мистецтв тощо), модульний контроль перенести на період після закінчення карантину і здійснювати за окремим графіком після відпрацювання мінімуму таких занять.
3. Другий тур всеукраїнської олімпіади ТНПУ перенести на період після карантину.
4. Центру дистанційного навчання (ЦДН):
4.1. Забезпечити безперебійну роботу сервера електронних ресурсів ТНПУ та оперативне реагування на запити викладачів і студентів щодо організації дистанційного навчання в період карантину.
4.2. З метою підготовки викладачів до інтенсивного використання можливостей онлайн комунікацій університету у дистанційному навчанні провести протягом 16-17.03.2020 р. серію онлайн семінарів в системі Moodle.
5. Навчально-методичному відділу:
5.1. Налагодити оперативну взаємодію з деканатами і кафедрами з питань забезпечення дистанційного навчання на період карантину, зокрема, щодо: внесення змін у графіки модульного контролю (їх фіксації у електронній мережі ТНПУ), організацію педагогічних практик, графіки надання викладачами індивідуальних консультацій здобувачам вищої освіти тощо.
5.2. Здійснити оперативний моніторинг якості електронних ресурсів з навчальних дисциплін, що вивчаються у другому семестрі 2019-2020 н.р., спільно з ЦДН оперативно організувати навчання викладачів з метою їх підготовки до інтенсивного застосування у дистанційному навчанні інтерактивних технологій і навчання в онлайн режимі.
5.3. Забезпечити часткове переведення науково-педагогічних працівників та допоміжного персоналу на виконання навчального навантаження в дистанційному режимі, налагодити контроль за обліком виконання навчального навантаження та інших видів робіт на кафедрах.
6. Деканам факультетів:
6.1. Визначити перелік навчальних дисциплін, які не можливо вивчити засобами дистанційного навчання, і вивести їх з діючого розкладу аудиторних занять для наступного відпрацювання після завершення періоду карантину.
6.2. Забезпечити виконання навчальних планів за рахунок проведення занять зі студентами за дистанційною формою навчання, налагодити взаємодію в електронному режимі за схемою «викладач-здобувач» через створені групи здобувачів вищої освіти у інформаційно-комунікаційних мережах.
6.3. Організувати безперебійний режим роботи деканатів на період карантину, підтримувати систематичні зв’язки із старостами академічних груп, контролювати хід самостійної роботи студентів у дистанційному режимі.
6.4. З метою забезпечення системного підходу в управлінні факультетами в період карантину створити банк електронних даних про навчальну діяльність здобувачів вищої освіти і викладачів протягом всього періоду карантину.
7. Завідувачам кафедр:
7.1. Організувати роботу викладачів в режимі дистанційного навчання із залученням всіх видів електронних ресурсів та інформаційно-комунікаційних мереж університету з можливістю корегування графіків проведення модульного та підсумкового контролю.
7.2. Забезпечити оперативне інформування викладачів про специфіку організації виконання навчального навантаження в період карантину.
7.3. Упродовж 13-16.03.2020 р. організувати реєстрацію викладачів кафедр для участі у онлайн семінарі з дистанційного навчання, забезпечити участь викладачів у цьому семінарі.
7.4. Здійснити заходи для підвищення ефективності дистанційного навчання з дисциплін кафедр за рахунок інтенсивного використання можливостей системи Moodle (відео лекції, відеоконференції, вебінари, комунікація в чаті тощо), за необхідності звертатись за оперативною допомогою до ЦДН.
7.5. Забезпечити контроль за поточним оцінюванням викладачами результатів самостійної роботи здобувачів вищої освіти (занесенням у журнали академічних груп оцінок) та модульним контролем успішності, за необхідності вносити зміни у графіки модульного контролю.
8. Центру післядипломної освіти (ЦПО):
8.1. Організувати роботу курсів підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників на базі ЦПО ТНПУ у період з 14.03 по 03.04.2020 р. у дистанційному режимі.
8.2. Зобов'язати викладачів, залучених до читання змістових модулів обраних слухачами, надіслати ЦПО навчальні матеріали та електронні ресурси через інформаційно-комунікаційні мережі університету.
8.3. Доручити методисту Свідерському Ю.Ю. та провідному фахівцю ЦПО Корчун Н.А. забезпечити кожного слухача необхідними методичними матеріалами та електронними ресурсами.
8.4. За необхідності проведення частини занять в аудиторному режимі – перенести їх на період після карантину, укласти письмові угоди зі слухачами у післякарантинний період.
9. Центру доуніверситетської підготовки у період з 14.03 по 03.04.2020 р. організувати проведення занять із слухачами в дистанційному режимі.
10. Обчислювальному центру:
10.1. Оптимізувати завантаженість і роботу електронної мережі ТНПУ з метою збільшення потужності інформаційно-комунікаційних систем, задіяних до навчального процесу за дистанційною формою навчання.
10.2. За необхідності забезпечити працівників університету робочими місцями з комп’ютерним обладнанням в аудиторіях ТНПУ і надання їм технічної допомоги фахівцями центру.