Перші враження
з педагогічної практики
студентів 4 курсу
хіміко-біологічного факультету ТНПУ
З початку листопада студенти 4 курсу хіміко-біологічного факультету проходять виробничу педагогічну практику, яка допоможе їм закріпити отримані компетентності у практичній діяльності, перевірити, чи правильно зробили вибір професії й подумати про подальше професійне зростання.
Здається, ще недавно практиканти слухали мудрі поради своїх керівників на настановній конференції, а вже завершився перший тиждень активної практики. Більшість із нас пішли на практику у школу за місцем постійного проживання, тобто, у школу, де пройшли шкільні роки. Перед нами постало непросте випробування – спробувати себе у ролі вчителя саме у рідних стінах, і знаєте, це дуже хвилююче.
Коли я вперше зайшла у клас, я дуже хвилювалася, оскільки добре усвідомлювала, що зараз мені доведеться пояснювати складні терміни, розповідати цікаві факти, навчати учнів мислити. Вперше я усвідомила, що бути у ролі вчителя дуже важко, і приємно водночас. Важливо бачити на уроці кожну дитину, адже кожен учень по-своєму унікальний, до кожного потрібно знайти індивідуальний підхід. І тут дуже допомагають знання, уміння й навички, отримані на парах з методики навчання біології, хімії, настановні поради наших методистів, без цього було б дуже і дуже важко. Дякуємо педагогам за це!
Мені дуже подобається пробувати себе у ролі вчительки, навчати дітей, бачити як вони проявляють свій інтерес до предметів біології, хімії та природознавства, до явищ які відбуваються в природі. Як і більшість моїх подруг, отримую неабияку насолоду від того, що учні зосереджено слухають, що ти їм розповідаєш, старанно виконують лабораторні дослідження, ставлять масу запитань. Насправді практика в школі є дуже і дуже цікавою. Магічним є процес підготовки до уроку, хвилюючим є твій прихід до учнів, які чекають на тебе, незабутніми відчуття задоволення від спілкування зі школярами. Добре, що школи працюють у звичайному режимі, хоч і з дотриманням карантинних вимог, а не дистанційно, бо інакше ми б і не відчули, як це бути Вчителем!
Загалом, в школі мені все дуже і дуже подобається. На педагогічній практиці ще раз переконалася, що поступивши в найкращий педагогічний університет, я не помилилася, та є щасливою, що обрала саме професію вчителя біології і хімії.
Трішки фото з педагогічної практики моїх колег: Жук Анастасії, Перун Ганни та Гусак Ольги.
Смерека Христина у навчанні застосовує творчий підхід
Ось такі зосереджені школярі на уроці у Жук Анастасії
Прекрасно зустріли школярі нову вчительку Перун Ганну, яка проходить практику за місцем роботи
Гусак Ольга навчає біології з використанням сучасних технологій
Студентка групи БП-41 хіміко-біологічного факультету Ковальчук Софія