На вченій раді ТНПУ обговорили підсумки освітньої діяльності університету в І семестрі 2020/2021 н.р.
На вченій раді ТНПУ обговорили

 підсумки освітньої діяльності університету

 в І семестрі 2020/2021 н.р.

Сьогодні, 23 лютого 2021 року, під головуванням проф. В.П.Кравця відбулось планове онлайн-засідання вченої ради Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. «Про підсумки освітньої діяльності університету в І семестрі 2020/2021 н.р.» інформував перший проректор університету, проф. Г.В.Терещук.

Основне у тезах:

Академічна успішність студентів

В І семестрі поточного навчального року, як відзначив Г.В.Терещук, завдяки застосуванню гнучкого графіку навчального процесу та оперативній його корекції відповідно до рівнів епідемічної небезпеки поширення  COVID-19 вдалось забезпечити належну якість підготовки майбутніх фахівців і водночас уникнути спалахів захворювання здобувачів вищої освіти та працівників ТНПУ. 
Академічна успішність студентів денної форми навчання за першою спробою становила 71,6%. Найвища успішність на факультетах: педагогіки і психології (85,4%), філології і журналістики (80,3%), мистецтв (79,9%). 

Академічна успішність студентів денної форми навчання за першою спробою

Центр післядипломної освіти ТНПУ

Центр післядипломної освіти ТНПУ також надавав якісні освітні послуги. За перший семестр на курсах підвищили кваліфікацію 514 слухачів.

Центр післядипломної освіти ТНПУ

Цифрові інструменти, сервіси і платформи, що застосовуються в освітньому процесі 

Результати освітньої діяльності суттєво залежали від запровадження інноваційних технологій і засобів навчання, успішної  діджиталізації університету. Освітнє середовище ТНПУ за минулий семестр стало ще потужнішим і досконалішим, здатним забезпечити навчання здобувачів у гнучких і мобільних форматах. 

Центральним компонентом цього середовища, як і раніше, є сервер електронних ресурсів Moodle – система дистанційного навчання, що забезпечує поєднання різноманітних порталів, сервісів і ресурсів. У порівнянні з  І семестром 2019/2020 н.р. у І семестрі 2020-2021 н.р. кількість електронних курсів збільшилась на 27,6% (з 2085 до 2880), а активність їх використання зросла більш ніж у 3 рази. За даними сервісу Google Analytics, у І семестрі було проведено близько 619 тисяч робочих сеансів у системі Moodle. Кардинально активізувалось використання викладачами діяльнісних (ігрових) компонентів системи: 79,3% з них використовують «кросворди», 16,3% — «гонку за лідером», 13% — «мільйонер», 6,5% — «судоку». 

Окрім системи електронного навчання Moodle, яку використовує 92,4% викладачів, у освітньому процесі застосовуються й інші цифрові інструменти, сервіси і платформи. Результати опитування свідчать, що наймасовішими є платформи: Zoom – 79%, Google Meet – 42%, BigBlueButton – 17%. Також активно використовуються Google сервіси (57,6%), електронні дошки (32,6%), цифрові інструменти Mentimeter.com, Kahoot.com, Socrative.com, Wordwall, Learningapps.org. За допомогою хмарних сервісів G Suite for Education з корпоративною поштою tnpu.edu.ua створено середовище цифрового навчання, яке забезпечує учасникам освітнього процесу власну траєкторію саморозвитку.


Середовище цифрового навчання в ТНПУ

Результати опитування студентів стосовно якості викладання та освітніх програм

У ТНПУ задля моніторингу якості викладання навчальних дисциплін систематично проводяться опитування здобувачів вищої освіти. Вітаємо науково-педагогічних працівників, які отримали від студентів найвищі оцінки. 
Результати опитування студентів стосовно якості викладання та освітніх програм



Забезпечення якості вищої освіти ТНПУ

За словами першого проректора ТНПУ, проф. Г.В.Терещука, у І семестрі 2020-2021 н.р. основні напрями діяльності університету були підпорядковані забезпеченню якості вищої освіти на двох рівнях: внутрішньому й зовнішньому. 
Внутрішня система забезпечення якості реалізовувалась у рамках імплементації та удосконалення її інституційної моделі. У контексті зовнішнього забезпечення якості ТНПУ спільно з НАЗЯВО проведено вебінар «Інституційна модель системи внутрішнього забезпечення якості освіти: структура та досвід упровадження в ТНПУ» (доповідач – голова комісії якості ТНПУ Бойко М.М.).

Важливим показником здатності університету забезпечити якість вищої освіти на рівні зовнішніх нормативних вимог стала успішна акредитація освітніх програм другого (магістерського) рівня: «Середня освіта (Природничі науки)», «Спеціальна освіта (Фізична реабілітація)», «Режисура івент-проєктів». Спільно з НАЗЯВО для гарантів освітніх програм та членів груп забезпечення проведено вебінар «Акредитація: як підготуватися та уникнути помилок?». Серію семінарів онлайн і вебінарів протягом І семестру було організовано в ТНПУ. 

Діджиталізація всіх видів послуг наукової бібліотеки

У І семестрі 2020-2021 н.р. інформаційні послуги надавала й бібліотека. На сайті бібліотеки представлено низку електронних сервісів, до всіх ресурсів бібліотеки і замовлення онлайн-послуг забезпечено доступ користувачів з їх мобільних пристроїв. Бібліотека впевнено розвиває свою нішу в освітньому середовищі ТНПУ: переводить у цифровий формат всі види послуг і водночас розширює можливості для роботи читачів з книгою. 

Цифровізація освітньої діяльності ТНПУ 

Для надання процесу діджиталізації університету повномасштабного характеру актуальним стає створення науково-педагогічної й технічно обґрунтованої концептуальної моделі «Smart-TNPU». У зв’язку із зміною акцентів у освітній діяльності в напрямку її цифровізації змінились функції наукової бібліотеки університету, насамперед розширилась сфера онлайн обслуговування, тому на порядку денному, як відзначив перший проректор Г.В.Терещук, структурна реорганізація бібліотеки, створення коворкінг-центру, оптимізація кадрового складу. 

На вченій раді університету були розглянуті і інші робочі питання. 

Онлайн-засідання вченої ради ТНПУ

Пресслужба ТНПУ


До списку

Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси