На факультеті педагогіки та психології відбулася підсумкова конференція з діагностико-корекційної практики. Практика відбулася у закладах освіти: дошкільних закладах, загальноосвітніх школах м.Тернополя та області, з врахуванням карантинних обмежень.
Діагностико-корекційна практика для студентів-психологів третього курсу є цікавим та відповідальним випробуванням в процесі здобуття вищої освіти. Даний вид практики дає можливість застосувати свої психологічні знання, які наші студенти отримували під час лекційних, семінарських та лабораторних занять в професійній діяльності.
Обговорення результатів проходження практики
Діяльність психолога надзвичайно різнопланова, тому впродовж проходження даного виду практики особлива увага звертається на просвітницький, профілактичний, діагностичний і корекційний напрямки. Окрім того, студенти відпрацювали вміння практично застосувати психодіагностичні методики, адекватно, у відповідності зі стандартизованими вимогами, їх проводити, здійснювати обробку результатів, інтерпретувати їх і розробили на основі цих даних комплекси корекційних занять, рекомендації для батьків, вчителів, учнів і ефективно провели відповідну корекційну, просвітницьку, профілактичну роботу з дітьми різних вікових категорій.
Керівництво практикою здійснювали досвідчені, високопрофесійні доценти, викладачі кафедри психології розвитку та консультування, кандидати психологічних наук: Вікторія Романівна Олексюк, Галина Федорівна Гончаровська, Руслана Степанівна Чіп, Ольга Леонідівна Слободянюк.
Захист практики успішно відбувся в онлайн-форматі з представленням студентами презентаційних матеріалів, які відобразили види роботи та виконані завдання.
Робота з дошкільниками
Іван Петрук, Старовишнівецька комунальна ЗОШ
Обговорення труднощів, які виникали впродовж практики
Майбутні психологи емоційно поділилися враженнями від практичної діяльності у дошкільних та шкільних колективах; виокремили труднощі, які виникали у взаємодії із дітьми різних вікових категорій, висловлювали вдячність психологам, адміністрації закладів та методистам практики за фахову допомогу в організації і реалізації запланованих видів роботи, а також усвідомлено виявили зони свого розвитку в подальшому оволодінні професійними знаннями та уміннями.
Керівник практики:
викладач кафедри психології розвитку
та консультування
Галина Гончаровська