Відкритий захист ІНДЗ
здобувачами спеціальності
«Дошкільна освіта»
на ФПП ТНПУ
Важливою частиною навчальних курсів є виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань. У межах вивчення курсу «Теорія і методика співпраці закладу дошкільної освіти з родинами» (викладачі – канд. пед. наук., доц.В.В.Матіяш та асистент Р.Є.Руденський) здобувачі академічних груп ДО-21, ДО-22, ДО-31 виконали таке завдання в оригінальний спосіб.
Вивчаючи групу наочно-інформаційних форм співпраці, студенти підготували папки-пересувки. Тематика матеріалів цікава, актуальна і різноманітна – на чому наголосили самі здобувачі:
«Що потрібно знати батькам про інклюзію в садку?»,
«5 причин, чому потрібно читати дітям»,
«Малятко-здоров’ятко»,
«Адаптація дітей до дитячого садка»,
«Батькам про зиму»,
«Роль батьків у розвитку мовлення дітей»,
«Формування педагогічної культури батьків засобами української етнопедагогіки»,
«Як навчити дитину самостійно одягатися?»,
«Підтримка дітей в умовах війни» тощо.
Презентація ІНДЗ відбулася у формі відкритого практичного заняття, де здобувачі освіти третього курсу обмінялися досвідом виконання зі студентами другого.
Презентація папки-пересувки з профілактики інфекційних захворювань дітей
Відвідала презентацію папок-пересувок О.Т.Писарчук, канд.пед.наук, доцент, заступник декана факультету педагогіки і психології, яка теж викладає дисципліни дошкільної галузі за цією освітньою програмою. Оксана Тарасівна наголосила на важливості співпраці з сім’ями дошкільнят, підтримку їх в умовах нестабільності, війни та віддаленості від закладів дошкільної освіти та побажала успіху присутнім у вивченні наступних курсів та професійному становленні.
Виставка-презентація папок-пересувок у фойє корпусу факультету педагогіки і психології
- Інтерактивний розворот папки-пересувки
- Приклади виготовлених папок-пересувок
Щасливі успішним захистом ІНДЗ
Застосовані вміння здобувачів (критично опрацьовувати джерела інформації; вибирати головне, суттєве; презентувати ідеї та факти за допомогою наочних посібників; користуватися найпростішими графічними редакторами й іншими засобами ІКТ) необхідні для роботи вихователя закладу дошкільної освіти, адже це свідчить про високий рівень його професійної підготовленості.
Асистент кафедри педагогіки і методики
початкової та дошкільної освіти
Ростислав Руденський