Завершилась пропедевтична практика у студентів географічного факультету ТНПУ (ФОТО)

Завершилась пропедевтична практика

у студентів географічного факультету ТНПУ



На цьому тижні завершилась пропедевтична практика, яка є одним зі змістових модулів навчальної дисципліни «Педагогіка» (викл.: д.п.н., проф. Г. Мешко, к.п.н. І. Шульга), що викладається для студентів спеціальності 014.07 «Середня освіта (Географія)» на 1–2-му курсах.  


Вже традиційно, у межах практики студенти мали змогу взяти участь у роботі двох дистанційних освітніх трансфер-містечок інноваційних можливостей – 2022 (теми: «Модельні програми та професійний розвиток педагогів – продуктивні інструменти якісних освітніх послуг», 13–14 квітня 2022 р.; «Наративи сучасного освітнього простору: інструменти, засоби, механізми», 16–17 листопада 2022 р.).

Участь у освітньому трансфер-містечку (квітень, 2022)
Участь у освітньому трансфер-містечку (квітень, 2022)

Участь у освітньому трансфер-містечку (квітень, 2022)
Участь у освітньому трансфер-містечку (квітень, 2022)

Участь у освітньому трансфер-містечку (листопад, 2022)
Участь у освітньому трансфер-містечку (листопад, 2022)

Зокрема,  відвідано локації, які стосуються організації безпечного освітнього простору в умовах війни, що є вкрай важливо сьогодні: «Безпечне  та здорове середовище НУШ в часі війни» (спікерка: Н. Космина), «Безпечне освітнє середовище в умовах воєнного часу» (спікерка: Л. Козловська); а також обрано локацію «Професійний імідж педагога» (спікерка: Т. Ремех). 

Крім того, під час занять з цього змістового модуля було організовано перегляд виховних заходів, які стосувались екологічної тематики та уроків географії у тому числі, інтегрованого типу. Таким чином, студенти проаналізували особливості поєднання географії та хімії, географії та англійської мови, виокремили принципи проведення, переваги та недоліки такого типу уроку. 

Анонс заходів
Анонс заходів

Зважаючи на актуальність інклюзивної освіти, було запропоновано переглянути фрагменти уроків у інклюзивних класах та визначити, які адаптації чи модифікації застосовуються у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; ознайомитись із відповідною документацією, зокрема, індивідуальною програмою розвитку, індивідуальним навчальним планом, документацією асистента вчителя тощо.  

Підсумки пропедевтичної практики
Підсумки пропедевтичної практики

Сподіваємось, що знання та вміння, отримані під час вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка», обов’язково будуть застосовані під час проходження педагогічної практики та у майбутній педагогічній роботі.


Д.пед.н., проф., зав. каф. педагогіки та менеджменту освіти, 

Галина Мешко,

к.пед.н., викл. кафедри педагогіки та менеджменту освіти,

Ірина Шульга


До списку

Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси