НАУКОВІ ГУРТКИ ТА ПРОБЛЕМНІ ГРУПИ 

ФАКУЛЬТЕТУ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ


Науковий гурток 
«Дослідницький офіс менеджера освіти»

Дослідницький офіс менеджера освіти (далі Дослідницький офіс) створено як партнерську організацію у  структурному підрозділі Бюро кар’єри (керівник Бойко М.М.) Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Дослідницький офіс пропонує менеджерам освіти Тернопільської області та України семінари, вебінари, короткострокові курси в рамках додаткової освіти з проблем організації дослідницької діяльності задля розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах та установах області. Надання освітніх послуг може бути платних у рамках співпраці з Центром післядипломної освіти на договірній основі після виконання слухачами завдань відповідної освітньої програми.  Вебінари, семінари, ділові зустрічі, які проводяться командою Дослідницького офісу та викладачами університету, можуть здійснюватися безоплатно, на громадських засадах. Команда Дослідницького офісу, а також викладачі університету можуть здійснювати виїзні семінари, проводити консультації щодо організації дослідницької діяльності та здійснювати науковий супровід дослідницьких проектів в окремих закладах на договірній основі.
Науковий керівник: проф. Боднар Оксана Степанівна
Функціонує науковий гурток при Кафедрі педагогіки та менеджменту освіти.
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка   Менеджмент в освіті
Метою функціонування Дослідницького офісу є науковий супровід організації локальних та комплексних досліджень у закладах освіти, координація дій керівників закладів освіти та інтеграція наявного досвіду у сфері розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладів освіти для використання у підготовці менеджерів освіти на базі університету та позиціонування університету на ринку освітніх послуг.
Завдання гуртка 
1. Посилити статус університету як координатора досліджень у сфері управління та забезпечення якості освіти.
2. Консолідувати інтелектуальний потенціал найкращих керівників освіти задля підвищення якості освіти у регіоні.
3. Підвищувати та розвивати управлінську компетентність керівників.
4. Вивчити стан дослідницької діяльності у закладах освіти області.
5. Ініціювати дослідницькі проекти у закладах освіти.
6. Презентувати досвід найкращих моніторингових досліджень.
7. Сприяти розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах.
8. Вдосконалювати практику застосування дослідницьких інструментів  освіті.
Учасники наукового гуртка (здобувачі освіти яких рівнів вищої освіти беруть участь) Здобувачі ІІ рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент

              Науковий гурток  «Дослідницький офіс менеджера освіти»

Науковий гурток  «Дослідницький офіс менеджера освіти»



Науковий гурток  
«Актуальні проблеми соціальної роботи/соціальної педагогіки»

Науковий керівник: проф. Сорока О. В., проф. Олексюк Н. С.
Науковий гурток функціонує при Кафедрі соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка:
 Соціальна робота / соціальна педагогіка : проблеми, перспективи розвитку в Україні і зарубежем
Мета гуртка популяризація наукової роботи серед студентської молоді, ознайомлення з сучасними дослідженням у галузі соціальної роботи/соціальної педагогіки та перспективами таких досліджень
Завдання гуртка 
1) створення умов для розкриття наукового та творчого потенціалу студентів, їх участі у конференціях, конкурсах;
2) поглиблення знань із навчальних дисциплін;
3) розвиток творчого мислення, розширення наукового кругозору та формування наукового світогляду членів гуртка;
4) набуття студентами навичок науково-дослідницької діяльності;
5) формування вмінь використовувати теоретичні знання в практичній діяльності;
6) формування високих моральних принципів;
7) участь у громадському житті кафедри, факультету та університету.
Основні форми роботи наукового гуртка Конференції, презентації, виступи, обговорення
Учасники наукового гуртка – у складі наукового гуртка 20 осіб (студенти 3-4 курсів, магістранти)

«Актуальні проблеми соціальної роботи/соціальної педагогіки»

«Актуальні проблеми соціальної роботи/соціальної педагогіки»


Науковий гурток
 «Агон»

Діяльність наукового гуртка «Агон» започатковано у жовтні 2023 року. Його основу склали здобувачі вищої освіти, котрі навчаються на освітній програмі «Психологія бізнесу і управління» (за освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр» і «магістр»), а також аспіранти ТНПУ, котрі навчаються на освітній програмі «Психологія» за третім рівнем вищої освіти, і науковими керівниками котрих є викладачі кафедри психології. Актуальність започаткування і розвитку гуртка обумовлена суттєвим зростанням індивідуальної та соціальної ролі психології як науки в умовах спочатку «АТО» та «Операції ОС», пандемії ковіду, а надалі – розгортання повномасштабної війни в Україні. В таких умовах важливо готувати майбутніх психологів, а особливо магістрантів та аспірантів, як вдумливих, критично мислячих і компетентних дослідників, котрі вміють як підіймати актуальні проблеми, так і систематично їх вивчати, аналізувати, розкривати та описувати. Крім того, значущим є вектор спрямованості вагомої частини наукової проблематики гуртка на різні аспекти психології бізнесу та управління, що пов’язане з потребами реалізації завдань економічного, фінансового виживання й розвитку країни як в умовах війни, так і в контексті прогнозованого повоєнного розвитку.
Науковий гурток функціонує при Кафедрі психології
Науковий керівник: проф. Савелюк Н.М.
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка: психологія особистості, соціальна психологія, психологія бізнесу, психологія управління, психологія рекрутингу та HR-менеджменту, психологічні основи коучингу, психолінгвістика, гендерна психологія, психологія конкурентоспроможності
Мета гуртка: Розвиток і формування у студентської молоді фахових практичних компетентностей організації та проведення науково-психологічних досліджень, систематизації, опису та інтерпретації їх результатів, формулювання висновків і винесення актуальних рекомендацій
Завдання гуртка: 
1.Практична апробація попередньо набутих теоретичних фахових компетентностей з основ науково-психологічних досліджень,психодіагностування, експериментальної психології
2.Розвиток системного професійного світогляду з урахуванням актуальних галузей дослідження та новітніх наукових напрямів і напрямків.
3.Розвиток і формування м’яких навичок, пов’язаних з організацією та проведенням групових психологічних досліджень.
4.Втілення засад особистісно орієнтованого підходу у формуванні свідомості майбутнього психолога як професіонала.
Основні форми роботи наукового гуртка: проведення досліджень на практичних і лабораторних заняттях, при підготовці й написанні курсових, кваліфікаційних (бакалаврських і магістерських) робіт, організація та участь у роботі круглих столів, вебінарів, конференцій та форумів, участь у різних наукових проєктах
Учасники наукового гуртка: здобувачі освіти Першого (бакалаврського), другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів

Організаційне засідання наукового гуртка Агон
Фото Організаційне засідання наукового гуртка Агон

Виїзне засідання наукового гуртка Агон
Фото Виїзне засідання наукового гуртка Агон

Науковий гурток 
«Досліджуємо дитинство»

Науковий гурток «Досліджуємо дитинство» тісно співпрацює із науково-дослідною лабораторією шкільного підручника. Його актуальність в умовах модернізації національного шкільництва (концепція «Нова українська школа») очевидна. Члени гуртка залучаються до розроблення наукової проблеми лабораторії шкільного підручника «Дидактико-методичне забезпечення компетентнісно орієнтованої шкільної освіти: національний та зарубіжний виміри» (0120U105530). Результати діяльності членів наукового гуртка: підготовка курсових та магістерських робіт, тез виступів, виступи перед учителями.
Науковий гурток функціонує при Кафедрі педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти
Науковий керівник: проф. Кодлюк Я. П.
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка:
підручникознавство і підручникотворення в початковій освіті;
усвідомлене читання молодших школярів: вітчизняний та зарубіжний досвід;
компетентнісний підхід в освіті;
суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності;
підготовка дитини до школи;
формування у старших дошкільників передумов навчальної діяльності.
Мета гуртка: Залучити здібну молодь (здобувачів освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта) до науково-дослідної роботи
Завдання гуртка Мотивувати студентів займатися науково-дослідною діяльністю.
1. Ознайомити із актуальними проблемами дошкільної та початкової освіти.
2. Ознайомити із провідними фахівцями в галузі початкової та дошкільної освіти. Відомі наукові школи.
3. Вчити опрацьовувати літературні джерела.
4. Ознайомити із вимогами до оформлення Списку використаної літератури.
5. Розкрити поетапність підготовки тез на наукову конференцію.
6. Підготувати тези виступу і оприлюднити результати дослідження на студентській науковій конференції.
Основні форми роботи наукового гуртка:
практичні заняття;
зустрічі із провідними фахівцями;
участь у наукових конференціях;
опрацювання наукових джерел;
редагування наукової продукції (тез, статей тощо); 
гостьові лекції.
Учасники наукового гуртка – бакалаври, магістри

Науковий гурток  «Досліджуємо дитинство»
Науковий гурток  «Досліджуємо дитинство»
Науковий гурток  «Досліджуємо дитинство»

Науковий гурток 
«Супровід родин, які виховують дітей з ООП: вітчизняний та зарубіжний досвід»

Актуальність тематики наукового гуртка зумовлена зростанням чисельності дітей з ООП; наявністю численних проблем, з якими стикаються діти з ООП та члени їх родин; відсутністю системного підходу до підтримки родин, які виховують дітей з ООП, 
Набуті знання, вміння і навички здобувачі освіти зможуть використовувати під час проходження різноманітних видів практик, у волонтерській  роботі та  у процесі професійної діяльності. 
Науковий гурток функціонує при Кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти
Науковий керівник: проф. Поліщук В.А.
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка: системний характер супроводу родин, які виховують дитину з ООП
Мета гуртка: Ознайомити здобувачів освіти з логікою і алгоритмом проведення наукового дослідження
Завдання гуртка: Навчити студентів вибудовувати програму наукового дослідження та грамотно визначати  науковий апарат дослідження
Основні форми роботи наукового гуртка: лекції, наукові майстерні; майстер-класи; презентації результатів наукових пошуків; виступи на наукових конференціях. наукових; підготовка публікацій за результатами ми наукових пошуків
Учасники наукового гуртка: здобувачі першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Науковий гурток  «Супровід родин, які виховують дітей з ООП: вітчизняний та зарубіжний досвід»
Науковий гурток  «Супровід родин, які виховують дітей з ООП: вітчизняний та зарубіжний досвід»

Науковий гурток  «Супровід родин, які виховують дітей з ООП: вітчизняний та зарубіжний досвід»Науковий гурток  «Супровід родин, які виховують дітей з ООП: вітчизняний та зарубіжний досвід»

Науковий гурток 
«Проблеми художнього аналізу прози для дітей»

Студенти-учасники гуртка помітно вирізняються на практичних заняттях із курсу «Дитяча література» –  володіють рисами т.зв. талановитого читача. Крім того, їм легше ставати учасниками студентських наукових конференцій. Очікувані результати: 1) розширений словниковий запас, необхідний для професійної діяльності; 2) вміння  словесно будувати великі зв’язні тексти; 3) наявність власної думки і вміння шанувати її в учнів;  3) навики робити смисловий і структурний аналіз художнього твору на уроках літературного читання у початковій школі; 4) навики формувати коло дитячого читання для учнів.
Науковий гурток функціонує при кафедрі Філологічних дисциплін початкової і дошкільної освіти.
Науковий керівник: доц. Куца Л.П.
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка: 
1. Стереометричний аналіз оповідання поч. ХХ ст. (на прикл. творів І.Франка, Б.Лепкого, М.Йогансена, М.Трублаїні та ін.).
2. Образ обдарованої дитини у малій прозі шістдесятників (Гр.Тютюнник, Є.Гуцало, М.Вінграновський).
3. Виховні ідеї у творах письменників-педагогів (Є.Ярошинська, М.Підгірянка, Дніпрова Чайка, В.Сухомлинський).
Мета гуртка: Формування мислячого, очитаного майбутнього спеціаліста, який володіє навиками всестороннього аналізу художнього твору для дітей.
Завдання гуртка: 
1. Глибше пізнання «дитячого» історико-літературного процесу.
2. Удосконалення навиків художнього (стереометричного) аналізу малої прози для дітей.
3. Формування власної думки щодо ідей та проблем, які закладені у тому чи іншому творі.
4. Вміння виступати з науковою доповіддю, рефератом. 
5. Вміння вести дискусію на запропоновану літературну тему.
6. Вміння формувати коло дитячого читання.
Основні форми роботи наукового гуртка Наукові виступи, реферати,  семінари, обговорення і дискусії
Учасники наукового гуртка: Бакалаври, «Початкова освіта» (Кам’янчин Софія, Валігродська Наталія, Олійник Марія, Луковська Соломія, Романюк Юлія).

Науковий гурток  «Проблеми художнього аналізу прози для дітей»Науковий гурток  «Проблеми художнього аналізу прози для дітей»
Науковий гурток  «Проблеми художнього аналізу прози для дітей»


Науковий гурток 
«Поведінкова динаміка»

Науковий гурток актуальний, адже на сучасному етапі розвитку психології, де все більше цінуються міждисциплінарні підходи та практики, що ґрунтуються на доказах,студенти матимуть можливість познайомити із новітніми науковими дослідженнями, спроектувати власні дослідницькі проєкти, обговорити новітні тенденції в психологічній науці,навчитись оформлювати свої наукові роботи для конференцій та інше. Знання та вміння, отримані за допомогою гуртка, будуть корисними для студентів, які шукають різні шляхи кар'єри. Гурток сприятиме становленню наукового мислення, критичного підходу до роботи із науковими джерелами, вміння структурувати великі обсяги інформації та презентувати висновки. Ці компетенції вони можуть застосовувати в клінічних умовах, науково-дослідних установах, освітніх середовищах або корпоративних секторах. Крім того, досвід колаборації та колективного обговорення сприятиме вмінню працювати в команді над спільними проєктами.
Науковий гурток функціонує при кафедрі Психології розвитку та консультування
Науковий керівник: канд.психол.наук  Блозва Павло
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка Психологія розвитку, соціальна психологія, експериментальна психологія
Мета гуртка: Сприяти формуванню у студентів інноваційних дослідницьких та практичних вмінь із соціальної психології, психології розвитку та експериментальної психології
Завдання гуртка:
а) сприяти спільним дослідницьким проектам у різних галузях психології;
б) надати практичний досвід проектування експерименту та аналізу даних;
в) сприяти міждисциплінарним підходам до психологічних досліджень
Основні форми роботи наукового гуртка: Обговорення новітніх наукових досліджень, моделювання дизайнів досліджень в студентських наукових роботах, лекції запрошених фахівців
Учасники наукового гуртка: (здобувачі освіти І та ІІ рівнів вищої освіти) Тимчак Богдан, Микитюк Зоряна, Дохват Аліна, Ковалишин Анна, Юк Олександра, Хмельовська Юлія, Андріян Святослав

Науковий гурток
Проблемна група «Розвиток мовленнєвих навичок у дітей з ООП»

Науковий гурток при кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти є платформою для формування професійних навичок майбутніх фахівців, які працюватимуть з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема з дітьми з розладами аутистичного спектра (РАС). Особливістю роботи гуртка є його практико-орієнтований підхід, який дозволяє студентам застосовувати набуті знання під час роботи з дітьми у навчальних закладах, інклюзивних школах, реабілітаційних центрах та спеціалізованих установах.
Актуальність гуртка обумовлена зростаючою потребою у кваліфікованих фахівцях, які можуть надавати професійну допомогу дітям з РАС у контексті інклюзивної освіти. Студенти вивчають сучасні методики розвитку комунікативних навичок, які можна застосовувати у різних умовах: під час індивідуальних занять, у групових тренінгах, при складанні індивідуальних освітніх програм.
Набуті вміння допомагають не лише в професійній діяльності педагогів та психологів, але й у соціальній роботі, психотерапії та інших сферах, де необхідна підтримка дітей з РАС. Студенти гуртка також мають можливість брати участь у науково-дослідних проєктах, що дозволяє розширювати професійний досвід і вносити свій вклад у розвиток інклюзивної освіти в Україні та світі.
Науковий гурток функціонує при Кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти
Науковий керівник: асистент кафедри Козак Марія Михайлівна
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка: Секція: «Розвиток комунікативних навичок у дітей з РАС»
Мета гуртка: створення сприятливих умов для науково-дослідної діяльності студентів у галузі спеціальної та інклюзивної освіти, зокрема дослідження проблематики розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектра (РАС). Гурток спрямований на поглиблення знань, розвиток професійних навичок та впровадження новітніх методик у практичну діяльність майбутніх фахівців.
Завдання гуртка: 
- розвивати науковий потенціал студентів, залучаючи їх до досліджень у сфері розвитку комунікації у дітей з РАС.
- Сприяти формуванню критичного мислення та аналітичних навичок у процесі опрацювання наукових джерел та матеріалів.
-Ознайомлювати студентів з сучасними підходами та методиками розвитку комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами.
- Створювати умови для обговорення актуальних проблем інклюзивної освіти та розробки рекомендацій для покращення навчальних програм.
- Підвищувати професійну компетентність студентів через практичну роботу з дітьми з РАС.
Основні форми роботи наукового гуртка:
- Проведення лекцій та семінарів із запрошеними фахівцями в галузі спеціальної,  інклюзивної освіти та дитячої психології.
- Організація круглих столів, дискусій та воркшопів з проблематики розвитку комунікативних навичок у дітей з РАС.
- Підготовка та участь студентів у науково-практичних конференціях, виставках та симпозіумах.
- Виконання індивідуальних та групових наукових досліджень під керівництвом наукового керівника.
- Практична робота зі спеціальними методиками для розвитку комунікації у дітей з РАС у співпраці з освітніми та реабілітаційними центрами.
Учасники наукового гуртка: здобувачі освіти Першого (бакалаврського), другого (магістерського рівнів вищої освіти (Юля Хомко, Наталія Сагайдачна, Діана Кулька, Ірина Бренич, Іра Підгірна, Ірина Гавронська, Мельничук Сергій, Пенцак Вікторія, Оксана Січкарук, Процик Аня, Кутова Аліса, Бабчанік Яна, Редька Вікторія)

Науковий гурток
 Проблемна група «Розвиток мовленнєвих навичок у дітей з ООП»

Науковий гурток "Використання інтерактивних технологій та цифрових ресурсів у корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку"при кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти є унікальною платформою для студентів, які прагнуть опанувати сучасні методи та інноваційні технології у сфері логопедії. Гурток надає можливість вивчати й використовувати інтерактивні інструменти, мобільні додатки та цифрові ресурси для корекції мовленнєвих порушень у дітей.
Актуальність гуртка зумовлена зростаючою роллю технологій у навчанні, що дозволяє покращити якість логопедичної допомоги та підвищити мотивацію дітей до навчання через інтерактивні методи. Особливістю є поєднання теоретичних знань із практичними навичками, що дозволяє студентам застосовувати отримані знання у реальних умовах роботи з дітьми в логопедичних кабінетах, дошкільних закладах або реабілітаційних центрах.
Науковий гурток функціонує при Кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти
Науковий керівник: асистент кафедри Медвідь Лілія Олександрівна
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка: Секція: «Використання інтерактивних технологій та цифрових ресурсів у корекційно-логопедичній роботі з дітьмидошкільного віку»
Мета гуртка: ознайомити майбутніх фахівців з з сучасними інтерактивними технологіями та цифровими ресурсами, які можуть бути ефективно застосовані в корекційно-логопедичній роботі з дітьми молодшого дошкільного віку. Дослідити та продемонструвати ефективність застосування сучасних технологій у процесі корекції мовленнєвих порушень у дітей. Навчити розробляти та використовувати інтерактивні заняття, що сприяють розвитку мовлення та корекції мовленнєвих порушень.
Завдання гуртка: Основні завдання гуртка спрямовані на ознайомлення студентів із сучасними підходами та інструментами для розвитку мовлення у дітей із порушеннями, а також формування практичних навичок у використанні цих технологій:
- Ознайомлення з цифровими ресурсами та інтерактивними технологіями.
- Вивчення та аналіз ефективності використання технологій у логопедії.
- Розробка та адаптація інтерактивних занять.
- Організація та проведення практичних занять, де студенти зможуть застосувати інтерактивні технології та цифрові ресурси в роботі з дітьми, що мають мовленнєві порушення.
- Підвищувати професійну компетентність студентів
Основні форми роботи наукового гуртка: Лекції та семінари: Викладачі або запрошені фахівці проводять лекції та семінари з тематики цифрових технологій у логопедії, інноваційних методів роботи з дітьми та використання інтерактивних ресурсів.
- Круглі столи: Організація дискусійних зустрічей, де студенти обговорюють актуальні проблеми використання цифрових ресурсів у корекційно-логопедичній роботі та діляться своїм досвідом.
- Підготовка та участь студентів у науково-практичних конференціях, виставках та симпозіумах.
- Виконання індивідуальних та групових наукових досліджень під керівництвом наукового керівника.
- Практична робота зі спеціальними методикамиз тематики цифрових технологій у логопедії, інноваційних методів роботи з дітьми та використання інтерактивних ресурсів.

Учасники наукового гуртка: здобувачі освіти Першого (бакалаврського), другого (магістерського рівнів вищої освіти (Галаса Марія, Дорош Ірина, Ландяк Олеся, Мазур Каміла, Мельничук Анастасія, Олефіренко Тетяна, П`єцова Тетяна,  Сиротіна Ірина, Устенна Орися)


Науковий гурток 
«Актуальні проблеми навчання української мови і розвитку мовлення в початкових класах і ДНЗ»

Студентський науковий гурток був заснований у 2020 році з метою поглибленого вивчення методики викладання української мови та розвитку мовлення учнів початкових класів і дошкільників. Засідання студентського гуртка проводилось один раз на місяць для обговорення питань відповідно до плану. Керівник гуртка  проводив  індивідуальні бесіди зі студентами, виявляв коло їх наукових інтересів, розподіляв тематику наукових досліджень і надавав  відповідну допомогу. Здобувачі освіти під час виконання науково-дослідної  роботи не тільки брали  активну  участь у пошуково-дослідницькій діяльності, але й розвивали  навички творчого підходу до дослідження зазначених наукових проблем. Набуті знання, вміння та навички студенти можуть використовувати в практиці викладання української мови в початковій школі, в роботі вихователів закладів дошкільної освіти, а також  під час написання науково-методичних посібників із досліджуваних тем.
Науковий гурток функціонує при кафедрі Філологічних дисциплін початкової та дошкільної освіти
Науковий керівник: доц. Лушпинська Л. П.
Основні напрями, тематика наукових досліджень гуртка:
1) засоби формування словникового запасу, граматичної правильності та звукової культури мовлення дітей дошкільного віку;
2) розвиток зв’язного мовлення (діалогічного та монологічного) в дошкільників та учнів початкових класів;
3)  розвиток орфоепічних та орфографічних навичок молодших школярів; 
4) розвиток творчих здібностей і збагачення словникового запасу учнів початкових класів під час вивчення частин мови
Мета гуртка: створити  сприятливі  умови для підготовки студентської молоді до самостійної творчої, навчальної та наукової роботи
Завдання гуртка: 
- формувати у студентів професійні навички лінгвометодичного забезпечення процесу навчання мови та розвитку мовлення дошкільників та учнів початкової школи;
- навчати майбутніх педагогів проводити діагностування рівня розвитку мовленнєвих умінь та навичок дошкільників і молодших школярів;  
- спонукати студентів до самореалізації в умовах закладу вищої освіти;
- розвивати інтерес до предметів лінгводидактичного спрямування.
Основні форми роботи наукового гуртка: обговорення, презентації, публікації      (Студентський науковий вісник), виступи на студентській науковій конференції.
Учасники наукового гуртка: здобувачі першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти (Івасів В., ГалечикС., Мажан О., Легета О., Бойко Л., Медвідчук І., Онуферко Ю.).







Menu
Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси