Вступна кампанія ТНПУ: інженерно-педагогічний факультет
Вступна кампанія ТНПУ: інженерно-педагогічний факультет

  1. Інновації факультету

На інженерно педагогічному факультеті функціонує інноваційний центр 3D технологій проектування та виробництва, який оснащений сучасним обладнанням для тривимірного моделювання та виготовлення 3D виробів, на базі якого студенти мають можливість отримати практичні навички роботи із сучасними 3D технологіями. 

Також, студенти мають можливість займатися проєктуванням робототехнічних систем, що відкриває для них перспективи у сфері сучасної інженерії та автоматизації. Це дає змогу здобувачам отримувати унікальні знання та досвід у роботі з робототехнічними комплексами, що дозволяє підвищувати їхню конкурентоспроможність на ринку праці.

Крім цього, на факультеті функціонує науково-дослідна лабораторія «Енергетичний менеджмент», яка займається актуальними проблемами енергозбереження та ефективного використання енергії. Під час навчання студенти мають можливість долучитися до наукових досліджень і розробок, спрямованих на вирішення важливих суспільних і технологічних завдань. 

На базі навчально-виробничих майстерень здобувачі освіти засвоюють технології проєктування та виготовлення меблевих виробів. Творчі проєкти втілюються у процесі обладнання й оновлення кабінетів і лабораторій університету. Здійснюється формування готовності студентів до використання цифрових технологій оброблення конструкційних матеріалів засобами гравірувально-фрезерних верстатів,  технологічних машин лазерного гравірування та порізки деревини тощо.

Таким чином, поєднання високотехнологічної бази, науково-дослідних можливостей та активної співпраці з освітніми закладами робить інженерно-педагогічний факультет ТНПУ ім. В. Гнатюка унікальним місцем для навчання і розвитку.


  1. Освітні програми факультету + нові

Навчання на  інженерно-педагогічному факультеті  відбувається за наступними освітніми програмами:

Для випускників ЗОШ на
Перший (бакалаврський) рівень за освітніми програмами (ОП):

  • 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
    ОП - Середня освіта (Трудове навчання та технології, фізична культура)

  • 015.31 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
    ОП - Будівництво та зварювання

  • 015.33 Професійна освіта
    (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)
    ОП - Smart Grid технології в енергетиці

  • 015.38 Професійна освіта (Транспорт)
    ОП - Логістика та англійська мова

  • 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
    ОП -Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

  • 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
    ОП -Цифровий дизайн та Smart-технології


Для випускників фахових коледжів на
Перший (бакалаврський) рівень за освітніми програмами (ОП):

  • 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
    ОП - Середня освіта (Трудове навчання та технології, фізична культура)

  • 015.31 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
    ОП - Будівництво та зварювання

  • 015.38 Професійна освіта (Транспорт)
    ОП - Логістика та англійська мова

  • 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
    ОП -Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

  • 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
    ОП -Цифровий дизайн та Smart-технології


Випускників бакалаврату на
Другий (магістерський) рівень за освітніми програмами (ОП):

  • 011 Освітні, педагогічні науки 
    ОП - Освітні вимірювання

  • 015.38 Професійна освіта (Транспорт)
    ОП - Професійна освіта. Транспорт

  • 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
    ОП - Середня освіта (Трудове навчання та технології)

  • 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
    ОП - Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

  • 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
    Освітньо-наукова програма - Професійна освіта (Комп'ютерні технології)


  1. Перспективи працевлаштування

Перший (бакалаврський) рівень за освітніми програмами (ОП):


014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
ОП - Середня освіта (Трудове навчання та технології, фізична культура)

Заклади середньої та професійно-технічної освіти; заклади позашкільної освіти учнівської молоді, зокрема спеціалізованої (початкової та науково-технічної). Випускники можуть працювати за професіями: вчитель закладу загальної середньої освіти;керівник секції спортивного напряму; інструктор з фізкультури; інструктор-методист з фізичної культури та спорту; тренер-методист; інструктор-методист тренажерного комплексу (залу).

015.31 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
ОП - Будівництво та зварювання

Заклади професійної та професійно-технічної освіти; підприємства будівництва та зварювання. Фахівці зможуть обіймати такі посади: педагог професійного навчання; майстер виробничого навчання; майстер навчального центру.


015.33 Професійна освіта
(Енергетика, електротехніка та електромеханіка)
ОП - Smart Grid технології в енергетиці

Викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти (енергетика, електротехніка та електромеханіка), закладу фахової передвищої освіти, позашкільної, фахової передвищої освіти; − підприємства, установи та організації галузі енергетики, електротехніки та електромеханіки. Фахівці зможуть обіймати такі посади: професіонал з енергетичного менеджменту; наукові співробітники (електротехніка); інженери-електрики; викладачі середніх навчальних закладів; вчитель середнього навчально-виховного закладу; інші професіонали в галузі навчання; інші фахівці в галузі освіти; викладач-стажист; вихователь професійно-технічного навчального закладу; майстер виробничого навчання; майстер навчального центру; педагог професійного навчання; інші фахівці в галузі освіти інструктори (майстри) виробничого навчання у ЗП(ПТ)О.


015.38 Професійна освіта (Транспорт)
ОП - Логістика та англійська мова

заклади профільної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти; підприємства, установи та організації галузі транспорту.


015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
ОП -Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

заклади профільної середньої, професійної (професійнотехнічної), позашкільної, фахової передвищої освіти; підприємства, установи та організації галузі цифрових технологій. 

Фахівці зможуть обіймати такі посади: професіонали в галузі обчислень (комп’ютеризації); професіонали в галузі обчислювальних систем; розробники обчислювальних систем; професіонали в галузі програмування; розробники комп’ютерних програм; професіонали в інших галузях обчислень (комп’ютеризації); професіонали в інших галузях обчислень; викладачі; викладачі середніх навчальних закладів; вчитель середнього навчально-виховного закладу; вчителі спеціалізованих навчальних закладів (інформаційні технології); інші професіонали в галузі навчання; техніки-програмісти; інші фахівці в галузі освіти інструктори (майстри) виробничого навчання у ЗП(ПТ)О; службовці, пов'язані з інформацією; секретарі та службовці, що виконують операції за допомогою клавіатури; службовці, зайняті з цифровими даними.


015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
ОП -Цифровий дизайн та Smart-технології

викладання у загальноосвітніх навчальних закладах, закладах професійно-технічної освіти, закладах передвищої фахової і вищої освіти.

Фахівці зможуть обіймати такі посади: професіонали в галузі обчислень (комп’ютеризації); професіонали в галузі обчислювальних систем; розробники обчислювальних систем; професіонали в галузі програмування; розробники комп’ютерних програм; професіонали в інших галузях обчислень (комп’ютеризації); професіонали в інших галузях обчислень; викладачі; викладачі середніх навчальних закладів; вчитель середнього навчально-виховного закладу; вчителі спеціалізованих навчальних закладів (інформаційні технології); інші професіонали в галузі навчання; техніки-програмісти; інші фахівці в галузі освіти інструктори (майстри) виробничого навчання у ЗП(ПТ)О; службовці, пов'язані з інформацією; секретарі та службовці, що виконують операції за допомогою клавіатури; службовці, зайняті з цифровими даними.


Для випускників фахових коледжів на
Перший (бакалаврський) рівень за освітніми програмами (ОП):

014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
ОП - Середня освіта (Трудове навчання та технології, фізична культура)

Заклади середньої та професійно-технічної освіти; заклади позашкільної освіти учнівської молоді, зокрема спеціалізованої (початкової та науково-технічної). Випускники можуть працювати за професіями: вчитель закладу загальної середньої освіти;керівник секції спортивного напряму; інструктор з фізкультури; інструктор-методист з фізичної культури та спорту; тренер-методист; інструктор-методист тренажерного комплексу (залу).


015.31 Професійна освіта (Будівництво та зварювання)
ОП - Будівництво та зварювання

Заклади професійної та професійно-технічної освіти; підприємства будівництва та зварювання. Фахівці зможуть обіймати такі посади: педагог професійного навчання; майстер виробничого навчання; майстер навчального центру.


015.38 Професійна освіта (Транспорт)
ОП - Логістика та англійська мова

заклади профільної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти; підприємства, установи та організації галузі транспорту.


015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
ОП -Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

заклади профільної середньої, професійної (професійнотехнічної), позашкільної, фахової передвищої освіти; підприємства, установи та організації галузі цифрових технологій. 

Фахівці зможуть обіймати такі посади: професіонали в галузі обчислень (комп’ютеризації); професіонали в галузі обчислювальних систем; розробники обчислювальних систем; професіонали в галузі програмування; розробники комп’ютерних програм; професіонали в інших галузях обчислень (комп’ютеризації); професіонали в інших галузях обчислень; викладачі; викладачі середніх навчальних закладів; вчитель середнього навчально-виховного закладу; вчителі спеціалізованих навчальних закладів (інформаційні технології); інші професіонали в галузі навчання; техніки-програмісти; інші фахівці в галузі освіти інструктори (майстри) виробничого навчання у ЗП(ПТ)О; службовці, пов'язані з інформацією; секретарі та службовці, що виконують операції за допомогою клавіатури; службовці, зайняті з цифровими даними.


015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
ОП -Цифровий дизайн та Smart-технології

заклади профільної середньої, професійної (професійнотехнічної), позашкільної, фахової передвищої освіти; підприємства, установи та організації галузі цифрових технологій. 

Фахівці зможуть обіймати такі посади: професіонали в галузі обчислень (комп’ютеризації); професіонали в галузі обчислювальних систем; розробники обчислювальних систем; професіонали в галузі програмування; розробники комп’ютерних програм; професіонали в інших галузях обчислень (комп’ютеризації); професіонали в інших галузях обчислень; викладачі; викладачі середніх навчальних закладів; вчитель середнього навчально-виховного закладу; вчителі спеціалізованих навчальних закладів (інформаційні технології); інші професіонали в галузі навчання; техніки-програмісти; інші фахівці в галузі освіти інструктори (майстри) виробничого навчання у ЗП(ПТ)О; службовці, пов'язані з інформацією; секретарі та службовці, що виконують операції за допомогою клавіатури; службовці, зайняті з цифровими даними.


Випускників бакалаврату на
Другий (магістерський) рівень за освітніми програмами (ОП):


011 Освітні, педагогічні науки 
ОП - Освітні вимірювання

Магістр освітніх, педагогічних наук за спеціалізацією «Освітні вимірювання». Керівник проектів та програм. Менеджер (управитель) систем якості освіти. Професіонал з розвитку персоналу. Професіонал державної служби та місцевого самоврядування. Професіонал в галузі інформації та інформаційного аналізу; наукові співробітники (інформаційна аналітика); професіонал в галузі інформації та інформаційного аналізу; професіонали з контролю за якістю та зможуть обіймати такі посади: керівник установи (структурного підрозділу) із стандартизації, сертифікації та якості освіти; керівник підрозділу у сфері освіти; аналітик консолідованої інформації; професіонал з розвитку персоналу.

015.38 Професійна освіта (Транспорт)
ОП - Професійна освіта. Транспорт

Магістр з професійної освіти за спеціалізацією транспорт. Випускник магістерського рівня вищої освіти після успішного виконання освітньо-професійної програми здатен виконувати професійну роботу фахівця і займати одну з первинних посад: викладач професійно-технічного навчального закладу; методист; профконсультант; консультант; педагог професійного навчання; фахівці в галузі освіти; інші фахівці в галузі освіти.


014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)
ОП - Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Заклади середньої та вищої освіти; заклади позашкільної освіти; методичні та науково-методичні установи в галузі технологічної освіти.

Випускники можуть працювати за професіями: викладачі університетів та вищих навчальних закладів; викладачі середніх навчальних закладів; викладачі закладів вищої освіти; викладачі закладів фахової передвищої освіти; керівники підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання; наукові співробітники (методи навчання); Методисти; викладачі (методи навчання); молодші наукові співробітники.


015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
ОП - Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

Викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти (спеціалізація цифрові технології), фахової передвищої, вищої освіти. 

Наукова, освітня, аналітична, експертна, консультативна, управлінська, культурно-просвітницька діяльність у сфері освіти та на підприємствах ІТ-сфери. Випускники можуть працювати за професіями: викладачі закладів вищої освіти; вчителі закладів загальної середньої освіти та спеціалізованої освіти; викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти; викладачі закладів фахової передвищої освіти; професіонали в галузі методів навчання; професіонали в галузі обчислень (комп'ютеризації).


015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)
Освітньо-наукова програма - Професійна освіта (Комп'ютерні технології)

Викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти (спеціалізація цифрові технології), фахової передвищої, вищої освіти, дослідник. Наукова, освітня, аналітична, експертна, консультативна, управлінська, культурно-просвітницька діяльність у сферіосвіти та на підприємствах ІТ-сфери.

Випускники можуть працювати за професіями: викладачі закладів вищої освіти; вчителі закладів загальної середньої освіти та спеціалізованої освіти; викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти; викладачі закладів фахової передвищої освіти; професіонали в галузі методів навчання; наукові співробітники (методи навчання); професіонали в галузі обчислень (комп'ютеризації); інженер-дослідник.


  1. Канали комунікації (покликання на сторінки у соціальних мережах)


https://www.facebook.com/groups/ipftnpu

https://www.instagram.com/ipf.tnpu?igsh=MW4zNWF0ZnFhaG8zeQ==



Лабораторія конструювання та моделювання швейних виробів

Лабораторія обробки харчових продуктів

День ТНПУ
Профорієнаційні заходи

ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ОСВІТНЬОГО УСПІХУ!


До списку

Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси