Студенти-журналісти ТНПУ
відвідали цикл онлайн-семінарів
із Євроінтеграції
Студенти групи Ж-34 першого (бакалаврського) та групи мЖ-14 другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності "Журналістика" Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка взяли участь у циклі онлайн-семінарів "Як інформативно й цікаво писати про ЄС та вступ України до ЄС", що тривав з 8.10. 2024 по 24.10.2024 р. і був організований багаторічним партнером кафедри журналістики - Чеською громадською організацією “Асоціація міжнародних питань” (АМО) за підтримки Програми трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чехії в межах проєкту «Інноваційні підходи до наукової та журналістської практики».
Учасники циклу онлайн-тренінгу
Програма тренінгу охопила ключові аспекти європейської інтеграції та особливості їх висвітлення у медіа. Студенти ознайомилися з історією створення та розвитку Європейського Союзу. Особливу увагу було приділено структурі та функціонуванню головних інституцій Євросоюзу: Європейської комісії, Європейського парламенту, Європейської ради, Ради ЄС та Суду ЄС.
Програма циклу тренінгу
Скріншот із презентації спікера
Важливою частиною навчання стало вивчення актуального стану відносин між Україною та ЄС у контексті євроінтеграційних процесів. Учасники тренінгу розглянули сучасні виклики європейської політики, зокрема питання "Зеленого курсу" (Green Deal) та міграційної політики. Окремий блок був присвячений протидії дезінформації та розвінчуванню поширених міфів про ЄС і процесу вступу до нього.
Тренінг мав практичне спрямування та був орієнтований на формування у майбутніх журналістів професійних навичок висвітлення євроінтеграційної тематики. Учасники отримали не лише теоретичні знання, але й практичні інструменти для створення якісного контенту про європейську інтеграцію України.
За результатами успішного проходження навчання студенти мали змогу отримати сертифікати, що засвідчують їхню компетентність у висвітленні євроінтеграційних процесів.
"Мене найбільше зацікавив блок, присвячений протидії дезінформації про ЄС. Зараз, коли маніпуляції з інформацією стали звичайним явищем, вміння розпізнавати фейки та міфи є надзвичайно важливим для журналіста. Цей тренінг дав мені необхідні знання та інструменти для того, щоб бути більш критичним споживачем та виробником інформації”, – поділилась своїми враженнями студентка Вікторія Козак.
Участь у проєкті відбувлася в межах дисциплін "Міжнародна журналістика", "Прогресивні практики медіа ЄС", “Прикладні соціально-комунікаційні технології” під керівництвом доцентів кафедри журналістики Тетяни Решетухи, Галини Синоруб та Ганни Йордан.
Студентки групи Ж-34 спеціальності “Журналістика”
Катерина Гуменна та Каріна Почигайло