
COIL-проєкт 21st-Century Skills
об’єднав студентів ТНПУ,
Сорбоннського університету
та Економічного університету в Катовицях
У період з 4 листопада 2024 року по 16 січня 2025 року доцент кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови І. Шуляк, керівник навчально-наукового центру проєктної та науково-технічної діяльності, викладач кафедри української мови та славістики Ю. Костюк та асистент кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови М. Баневич реалізували модель освітнього проєкту «Cпільне міжнародне онлайн-навчання» (Collaborative Online International Learning – COIL) на тему «21st-Century Skills» разом з викладачами англійської мови Сорбоннської політехніки (Sorbonne University Polytechnic School, Франція) та Економічного університету в Катовицях (University of Economics in Katowice, Польща).
ТНПУ у проєкті представили шість студентів освітніх програм «Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література, німецька/французька мови та літератури, зарубіжна література)» та «Середня освіта (Українська мова і література, англійська мова)» з академічних груп СОАМ-12, СОАМ-23, СОУМА-22.
Міждисциплінарна співпраця викладачів та студентів мала на меті розвиток ключових компетенцій ХХІ століття, таких як критичне мислення, креативність, цифрова грамотність, міжкультурна комунікація та співпраця, а також створення умов для інтерактивного навчання та обміну ідеями між студентами з різних культурних середовищ.
Протягом 12 тижнів студенти з України, Польщі та Франції працювали у міксованих групах над пошуком рішень сучасних викликів у професійному житті й на ринку праці. Наприкінці проєкту студенти поділилися власним баченням способів подолання таких викликів у вигляді фінальних відеопрезентацій.
Риси успішного лідера - рефлексії учасників
Навички ХХІ століття презентує Magdalena Kiermasz з Катовицького економічного університету
Обговорення переваг і недоліків роботи в команді
Дискусія про умови праці в Польщі, Франції та Україні
Різноманіття й інклюзія на робочому місці від Jennifer Chaumont з Сорбоннської політехніки
Модель спільного міжнародного онлайн-навчання забезпечує реалізацію принципу «інтернаціоналізація вдома» і дозволяє більшій кількості здобувачів освіти одержати досвід міжкультурної комунікації, необхідний для успішної кар’єри в ХХІ столітті.
Навчально-науковий центр проєктної
та науково-технічної діяльності ТНПУ