У ТНПУ запроваджено освітню програму «Школа управлінської компетенції»: перші слухачі отримали свідоцтва
У Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка завершилося навчання першої групи слухачів за освітньою програмою «Школа управлінської компетенції» – новий освітній проєкт, спрямований на розвиток сучасних управлінських навичок. ТНПУ став першим закладом вищої освіти в Тернополі, який реалізував таку ініціативу, відкривши можливість керівникам структурних підрозділів вдосконалити управлінські компетенції в умовах динамічних змін.
Програма тривалістю 30 годин (1 кредит ЄКТС) поєднала теоретичні та практичні модулі, орієнтовані на формування лідерських якостей, розвиток комунікаційних навичок і прийняття ефективних управлінських рішень. Окрему увагу приділили питанням організації командної роботи, тайм-менеджменту та фінансово-економічної діяльності керівника.
Мета курсу – підтримати саморозвиток управлінців та надати ефективні інструменти для адаптації до сучасних викликів. Навчання управлінських кадрів відбувалося на базі центру післядипломної освіти у межах ліцензії 011 Освітні, педагогічні науки. Формат навчання включав інтерактивні лекції, практичні завдання та дискусії, що сприяли обміну досвідом і пошуку нових рішень.
Ініціатором проєкту виступив в.о. ректора професор Володимир Кравець. До команди лекторів були запрошені креативні, ініціативні фахівці з високим рівнем професійної компетентності, які мотивували та надихали власним прикладом до саморозвитку та самовдосконалення.
Слухачі, на підсумковій конференції у рамках формувального оцінювання відзначили актуальність і практичну цінність освітньої програми, підкресливши, що навчання не лише дало нові знання, а й стало поштовхом до особистісного й професійного зростання. Також наголосили, що завдяки таким освітнім ініціативам університет формує спільноту компетентних освітніх лідерів.
За їх відгуками, освітня програма «Школа управлінської компетентності» відкрила простір для дискусій та обміну думками, а також допомогла глибше усвідомити важливість постійного вдосконалення управлінської діяльності. Особливо підкреслювали, що академічна освіта – це не лише знання, а й безперервний досвід, який дає можливість зростати й рухатися вперед.