Студенти-психологи підвели підсумки
проходження діагностико-корекційної
та консультаційної практик
16 березня 2017 року на факультеті педагогіки і психології відбулися підсумкові конференції із діагностико-корекційної (З курс) та консультаційної (4 курс) практик. Зазначені види практик є інтегруючим і стрижневим компонентом особистісно-професійного становлення фахівця, який передбачає оволодіння різними видами діяльності психолога, формування потреби професійного самовдосконалення через самопізнання, самовизначення студента в різних професійних ролях у реальних умовах. У період проходження практики перед студентами-психологами стоїть головна мета – це формування навичок діагностичної, корекційно-розвивальної та консультаційної роботи з різними віковими категоріями осіб, апробація набутих знань та умінь, використання у професійній діяльності методів та засобів діагностичної, психокорекційної роботи. Психологічні практики сприяють поглибленню інтересу студентів до майбутньої професійної діяльності, допомагають зрозуміти важливість одержаних знань, умінь та навичок для їх успішної реалізації.
Методичне керівництво практикою здійснювали досвідчені науковці та практики в сфері практичної психології – викладачі кафедри практичної психології.
Завершилася практика підведенням підсумків та звітною конференцією із використанням презентаційних матеріалів та оформленням відповідної документації.
Керівники практик:
викладачі кафедри практичної психології
доц. Андрійчук І.П. та викл. Гончаровська Г.Ф.