
Завершилася педагогічна практика
у студентів ТНПУ спеціальності
«Дошкільна освіта»
другого (магістерського) рівня вищої освіти
Підсумковою конференцією завершилася педагогічна (організаційно-методична) практика у студентів першого курсу магістратури заочної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта». Здобувачі магістерського рівня практикувалися на робочому місці вихователя-методиста та директора ЗДО.
Відрадно, що всі 14 студенток групи є педагогічними працівниками. Більшість з них працюють у Тернопільській області. Наші здобувачі також працюють у Львівській та Київській області.
Під час підсумкової конференції фотозвіти представили Олена Ільчишин та Ольга Пахомова. Студентки розповіли про виконання завдань педагогічної практики, про персонал закладів, матеріально-технічну базу тих ЗДО, у яких практикувалися, про методичну роботу та роботу з батьками, а також про співпрацю з іншими ЗДО. Практикантки аналізували також компетентності успішного менеджера.
Про інновації у ЗДО розповідає О. Ільчишин
О. Ільчишин знайомить з методичним кабінетом
Підбиваючи підсумки практики, Олена Ільчишин сказала: Проходження організаційно-методичної практики в закладі дошкільної освіти стало для мене надзвичайно цінним і пізнавальним досвідом. Я отримала можливість побачити зсередини, як функціонує дошкільний заклад, як здійснюється управління, організовується освітній процес, ведеться методична робота, а також, як налагоджена взаємодія з батьками. Особливо мене вразив професіоналізм та згуртованість колективу, готовність педагогів ділитися досвідом і підтримувати один одного. Я побачила, що роль вихователя-методиста є надзвичайно важливою, — саме ця людина координує освітню діяльність, мотивує педагогів до розвитку, впроваджує новітні технології в освітній процес. Практика дала мені змогу не лише застосувати теоретичні знання на практиці, а й спробувати себе в ролі організатора методичного заходу та ініціатора просвітницької роботи з батьками. Я відчула впевненість у своїх силах і ще раз переконалася, що обрала правильний професійний шлях. Загалом, ця практика стала важливим етапом мого професійного становлення, дала мені глибше розуміння всіх складових роботи в ЗДО та надихнула на подальший розвиток у педагогічній діяльності».
Під час конференції поділилася враженнями староста групи Оксана Франків, вихователька Тернопільського закладу дошкільної освіти (ясла садок) №9 Тернопільської міської ради. Вона наголосила, що саме під час проходження педагогічної практики у неї з’явилися інноваційні ідеї, які сподівається втілити у майбутньому.
Староста групи О. Франків ділиться враженнями про практику
У конференції взяли участь завідувач кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка доктор педагогічних наук, професор М.М.Шпак та завідувач кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича доктор педагогічних наук, професор М.І.Олійник.
Завідувач кафедри проф. М.М.Шпак під час конференції
Поради студентам від проф. М.М.Олійник
Уже багато років Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка та Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича є закладами- партнерами. Марія Іванівна Олійник є стейкхолдером ОНП 012 Дошкільна освіта. Тернопільські студенти беруть участь у майстер-класах, науково-практичних конференціях, що відбуваються у ЧНУ імені Юрія Федьковича. Чернівецькі студенти запрошуються на святкування Днів вихователя у ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
Отже, співпраця продовжується. Вона дасть змогу поліпшити практичну підготовку майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Олександра Янкович,
професор кафедри педагогіки
і методики початкової та дошкільної освіти