
ТНПУ на вебінарі
«Інновації у психолого-педагогічній
підготовці майбутніх педагогів:
зміст, технології, ресурси»
11 квітня 2025 р. у контексті Міжнародної виставки «Освіта та кар’єра – 2025» (організатори: Міністерство освіти та науки України, Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих Івана Зязюна Національної академії педагогічної наук України) у форматі онлайн відбувся вебінар «Інновації у психолого-педагогічній підготовці майбутніх педагогів: зміст, технології, ресурси».
Метою вебінару стало висвітлення результатів наукових досліджень з проблеми розвитку змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів на компетентнісних засадах, інновацій у психолого-педагогічній підготовці майбутніх викладачів закладів вищої освіти, а також представлення інноваційних практик оновлення змісту підготовки сучасного учителя у закладах вищої освіти різних регіонів України, вдосконалення викладання психолого-педагогічних дисциплін.
Під час заходу Тернопільський національний університет імені Володимира Гнатюка представила Зоряна Удич, доцентка кафедри педагогіки та менеджменту освіти й керівниця Інклюзивно-ресурсного центру із темою доповіді: «Інклюзивна компетентність педагога: зміст та умови набуття». Під час доповіді учасники ознайомилися із результатами роботи інклюзивно-ресурсного центру ТНПУ ім.В.Гнатюка, досвіду підготовки майбутніх педагогів та підвищення кваліфікації, а також науковою розробкою проблеми інклюзивної компетентності педагогічних / науково-педагогічних працівників.
Доповідає доц.З.Удич
Компоненти компетентності
Також під час вебінару представлено такі доповіді:
-
Вовк Мирослава, завідувач відділу змісту і технологій педагогічної освіти, – «Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої педагогічної освіти: результати моніторингового дослідження»;
-
Семеног Олена, професор кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, доктор педагогічних наук, професор, – «Розвиток професійної компетентності здобувачів PHD з освітніх наук: досвід інституцій-партнерів»;
-
Петренко Лариса, завідувач відділу теорії і практики педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор, – «Викладання психолого-педагогічних дисциплін у закладах вищої освіти: сучасні моделі»;
-
Лаврентьєва Олена, завідувач кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету доктор педагогічних наук, професор, – «Мікрокваліфікації та сертифікація у професійно-педагогічній підготовці майбутніх педагогів»;
-
Цюняк Оксана, професор кафедри початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, доктор педагогічних наук, професор, – «Проблема розвитку соціально-емоційного інтелекту у підготовці майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти»;
-
Ликтей Людмила, завідувач педагогічного відділення ВСП «Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника», доктор філософії, викладач-методист, – «Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної освітньої діяльності: стратегії, виклики, перспективи»;
-
Єршов Микола-Олег, докторант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, доктор філософії, – «Геополітичні наслідки маргіналізації соціогуманітарного знання».
Зоряна Удич