Дівчатка тримають в руках 10 тисяч гривень дуже обережно, щоб не випустити з рук, - саме такою є вартість робота, з яким ми вперше познайомились у стінах фізико-математичного факультету Тернопільського державного педагогічного університету.
Наші цифрові канікули почалися в понеділок, 27 березня:
Після завершення STEM-проекту "Фітокартина в кабінеті інформатики" учні зацікавилися програмуванням, робототехнікою, внаслідок чого у них виник ряд запитань, відповіді на які погодився дати молодий програміст п. Михайло:
Під час онлайн зустрічі школярі хотіли отримати відповіді на свої запитання:
- Як стати програмістом?
- В чому суть роботи програміста?
- Яка заробітна плата в сучасних програмістів?
- Які технології вони використовують?
- Які мови програмування є найбільш популярними на ринку праці?
- Скільки часу потрібно навчатися, щоб стати хорошим фахівцем?
- Чи пробували Ви зламати чийсь акаунт?
- Що таке фріланс?
Учні довідалися, що майбутньому програмісту подобається світ комп'ютерної техніки, він добре знає математику і любить розв'язувати задачі, тому що написання кожного програмного коду - це і є розв'язання деякої задачі.
Спочатку потрібно добре опанувати якусь одну з мов програмування, а вивчити інші, якщо ти добре вже знаєш одну - це як їзда на велосипеді: якщо ти впевнено їздиш на одному, то швидко збагнеш як управляти іншим.
П. Михайло відкрив секрет величини заробітної плати програміста: якщо він володіє англійською мовою, то його заробіток втричі збільшується. Але, найголовніше: величина заробітку залежить від професійного рівня кожного фахівця. А рівень росте з досвідом і постійним навчанням.
Наступним кроком була поїздка в Тернопіль у STEM-центр Тернопільського державного педуніверситету, де нас радо зустріли викладачі кафедри інформатики та методики її викладання: Надія Романівна Балик, Ольга Василівна Барна і Сергій Володимирович Мартинюк.
Наша навчальна екскурсія проходила в 3 етапи:
1.Відвідування музею комп'ютерної техніки:
Про створення музею учням розповів С. В. Мартинюк
Ми дізналися багато досі невідомого та побачили унікальні експонати цифрового приладдя: перші сканери, габаритний старий вінчестер, накопичувачі на гнучких магнітних дисках, принтери та різноманітні комп'ютери уже відживших поколінь.
Надзвичайно цікавий той факт: чим громіздкіша цифрова техніка, тим слабші її технічні характеристики! Світ рухається стрімко вперед, мінімізуючи габарити та максимізуючи технічні можливості цифрових гаджетів!
2. У STEM- центрі рідного мені фізмату:
Тут нас чекав приємний сюрприз: учні побачили справжнісіньке диво - як 3Д-принтер друкує просторові об'єкти: частини Збаразького замку. Дивно, що біля такого принтера поруч не виявилося ніякого комп'ютера, а друк відбувався просто з флешки. А скільки нового розповів наш чудовий екскурсовод про можливості та застосування 3Д-друку!
Можливо, що саме хтось із цієї дітвори в майбутньому друкуватиме квартири чи мости за допомогою вже новіших та досконаліших принтерів.
3. Завершальним і найцікавішим було програмування робота-прибиральника у комп'ютерному кабінеті:
Хочеться подякувати О.В. Барні за чудовий урок з робототехніки, на якому вона навчила учнів працювати в двох програмних середовищах: для складання і програмування
Чудово те, що вдома ми тепер зможемо працювати в даних середовищах і писати коди для руху та дій роботів.
А коли це добре навчимося, нам обіцяли позичити в школу робота, щоб продемонструвати свої коди в дії для наших друзів та батьків.
Тільки погляньте, як рухається цей робот!
Ось які приємні та корисні цифрові канікули відбулися у моїх 8-класників!