Пропедевтична практика істориків ТНПУ ім.В.Гнатюка і перший педагогічний досвід майбутніх вчителів
З 11 по 15 квітня 65 студентів історичного факультету проходили пропедевтичну практику у загальноосвітніх школах міста Тернополя.
Викладачі кафедри нової і новітньої історії та методики викладання історії здійснювали керівництво пропедевтичною практикою: вони допомагали не лише із організацією нашої роботи, але й з радістю консультували щодо проведення виховного заходу на тему “Роль історичної науки у сучасному світі”. Студенти мали можливість обговорювати із школярами такі питання: значення історичного минулого для подальшого майбутнього нашої Батьківщини, врахування досвіду становлення української державності, її культури, освіти, науки. Також під час зустрічі третьокурсники здійснили профорієнтаційну роботу, оскільки розповіли про діяльність історичного факультету, цікаву наукову та виховну роботу студентів, їх пізнавальну діяльність під час виховних заходів, подорожей, зустрічей з видатними людьми. Випускники школи жваво цікавилися особливостями навчання на історичному факультеті.
Після проходження практики було організовано 20 квітня семінар, під час якого студенти мали змогу поділитися своїми враженнями. Учасники обговорили результати, проаналізувати окремі аспекти набутого педагогічного досвіду та висловити пропозиції щодо покращення організації практики в майбутньому. А найважливішим результатом практики стало підтвердження думки студентів про правильність обрання професії педагога-історика, набуття ними впевненості у власних силах і можливостях здійснювати найблагороднішу місію на землі – навчати і виховувати підростаюче покоління.
Студентка ІІІ курсу історичного факультету
Чайка Тетяна