
Студенти-графіки
факультету мистецтв ТНПУ
представили нові образи
соціальної реклами
факультету мистецтв ТНПУ
представили нові образи
соціальної реклами
Карантин та дистанційне навчання студентів-графіків факультету мистецтв пройшли у пошуках художніх образів соціальної реклами тенденцій розвитку суспільства. Управляти натхненням майбутні дизайнери вчилися опановуючи програмний модуль «Дизайн-плакату» з дизайн-проектування.
Доцент кафедри образотворчого мистецтва Цідило Ірина Ігорівна впровадила у навчальний процес методологію семіотично-дискурсивного моделювання. Як показав експеримент, результати дизайн-проектування соціальної реклами відрізнялися від результатів традиційної методики більш креативним вирішенням художніх образів.
От як бачать студенти деякі проблеми суспільства.



Соціальна реклама: «Аб’юзивні стосунки». Виконала студентка групи Д-27 Балан Наталя



Соціальна реклама «Душа не має раси». Виконала студентка групи Д-27 Білорус Христина
Кафедра образотворчого мистецтва і дизайну