Програма подвійних дипломів ТНПУ ім.В.Гнатюка:
акцент на інноваційних формах, які покликані сформувати конкурентоспроможного спеціаліста
Вкотре студенти та викладачі нашого вишу під керівництвом проректора з наукової роботи та міжнародного співробітництва Б. Б. Буяка відвідали Вищу Лінгвістичну Школу м. Ченстохова. За цей період студенти, які навчаються за Програмою подвійних дипломів, мали різноманітні заняття для складання академрізниці, цікаву практику у школах та садочках, відповідно до обраної спеціальності. До реалізації Програми приєдналися нові студенти ТНПУ, які навчаються за спеціальностями «Початкова освіта», «Дошкільна освіта», «Соціальна робота», «Соціальна педагогіка», «Філологія (англійська)», «Філологія (німецька)», «Переклад». В процесі навчання студенти проходили інтенсивний курс навчання польською, англійською та українською мовами, заняття проводилися у формі інтерактивних тренінгів (коучинг кар’єри, суспільні компетенції тощо). Акцент в роботі ставився на інноваційних формах, які покликані сформувати конкурентоспроможного спеціаліста.
10 студентів (англійська філологія, німецька філологія) захистили бакалаврські та магістерські роботи і отримали багато позитивних відгуків від польських викладачів.
Цього року до учасників Зимової школи приєднались студенти Мукачівського державного університету, Рівненського державного гуманітарного університету, а також студенти із Тбіліської Академії освіти (Грузія).
Бажаючим дізнатись більше інформації про Програму Подвійний диплом потрібно звертатись у відділ міжнародних зв’язків або у науковий відділ. Наступний набір з числа студентів ТНПУ в рамках Програми відбудеться у жовтні 2016 року.
В рамках Літньої школи ВСЛ велика група викладачів(18 осіб) університету завершили трьохмісячне міжнародне стажування з метою підвищення кваліфікації згідно науково-педагогічному фаху на базі Вищої Школи Лінгвістичної у м. Ченстохові. Програма включала в себе як компоненти дистанційної освіти, так і безпосередні заняття із провідними вченими та спеціалістами Польщі. Викладачі університету мали змогу ознайомитись механізмами роботи науковця в Болонській системі; способами оцінки наукового доробку; індексацією та параметризацією отримання оцінок; прослухали курс «Коучінг як інструмент підвищення ефективності навчання»; ознайомитись з сучасними європейськими освітніми інтернет-інструментами на платформі e-learning. Всі учасники Програми стажування отримали підтверджуючі міжнародні сертифікати. Окрім цього вони взяли участь у IV міжнародній і мультидисциплінарній науковій конференції «Дилеми сучасної освіти».