
Студенти кафедри журналістики ТНПУ
стали спікерами вебінарів
В межах дисципліни «Реклама» під ініціаторством кандидатки філологічних наук, доцентки кафедри журналістики Олесі Ярославівни Мединської, була проведена низка вебінарів. Спікерами під час заходів стали студенти-журналісти третього курсу Тернопільського національного педагогічного університету.
Вебінар «Рекламна кампанія як основна форма рекламної діяльності. Стратегія і тактика рекламної кампанії» проводили Адамович Руслана та Відлацький Віталій. Студенти розповіли про види рекламної кампанії, її розробку та вивчення ринкової ситуації. Поділились критеріями для вибору засобів масової інформації й визначили задачі комунікативної стратегії.
Вебінар "Рекламна кампанія як основна форма рекламної діяльності. Стратегія і тактика рекламної кампанії"
Спікерка вебінару Адамович Руслана
Не менш цікавий вебінар «Друковані засоби поширення реклами» підготували студентки Ключка Ангеліна та Заверуха Сніжана. Слухачі дізнались більше про дизайн реклами та емоційно-естетичне в газетно-журнальній періодиці, почули для чого потрібен слоган і чим газетна реклама відрізняється від реклами в журналах.
Вебінар "Друковані засоби поширення реклами"
Волинець Божена та Адамович Руслана стали спікерками вебінару «Функціональна типологія та класифікація телевізійної реклами». Студентки окреслили групи реклами, її висвітлення у медіа і закріпили з аудиторією отриманні знання за допомогою ілюстративних вправ.
Вправа для студентів після вебінару "Функціональна типологія та класифікація телевізійної реклами"
Також були окреслені тенденції щодо рекламної діяльності та порушені такі питання: масова реклама, соціальні групи та поняття стратегії «тягни-штовхай». Підготували цю інформацію студентки Сподар Діана та Магула Катерина.
Вебінар "Типи рекламної діяльності"
Студентка групи Ж-34
Полов’юк Юлія