![Майбутні психологи бізнесу і управління ТНПУ відвідали зустріч жіночого бізнес-клубу Advanta (ФОТО) Майбутні психологи бізнесу і управління ТНПУ відвідали зустріч жіночого бізнес-клубу Advanta (ФОТО)](/upload/iblock/eb7/eb74297430dc6287d97c478ae094d1fe.jpg)
Майбутні психологи бізнесу і управління ТНПУ
відвідали зустріч
жіночого бізнес-клубу Advanta
Навчання студентів освітньої програми «Психологія бізнесу і управління» відбувається у тісній взаємодії з практикою, у співпраці з бізнесменами та бізнес-організаціями Тернопілля. У межах такої співпраці 6 грудня 2023 року студенти – магістранти стали учасниками зустрічі жіночого бізнес-клубу Advanta за підтримки програми EU4Business.
Сучасний бізнес - це, в першу чергу, психологія. Клієнтський сервіс будується на знаннях психології клієнта - наголосила проф. Марина Орап
Новий проєкт ГО «West Ukraine Digital» та Дія.Бізнес спрямований на підтримку жінок, котрі, не дивлячись на всі труднощі воєнного часу, будують і розвивають бізнес.
Дія.Бізнес у Тернополі організовує корисні і цікаві заходи для бізнесменів і бізнес-жінок
Такі жінки прекрасно розуміють, що основа успішного бізнесу – задоволений клієнт, який стає постійним споживачем ваших послуг чи товарів. Саме тому тема зустрічі «Клієнтський сервіс як конкурентна перевага» зібрала багато зацікавлених слухачів, в тому числі й студентів 1 курсу магістерської програми «Психологія бізнесу і управління». Надія Дячун – засновниця ресторану авторської кухні та вина «Friday: fine food and wine» поділилась власним досвідом організації клієнтського сервісу, розповіла фундаментальні засади та специфічні «фішки» організації роботи з споживачами. Олександра Івасечко – власниця мережі крафтових пекарень Biker&Becky акцентувала увагу на тому, що власник бізнесу – не тільки керівник, а й лідер, який на власному досвіді демонструє ставлення до клієнтів, котрих пані Олександра знає «в обличчя». А Іванна Жирук – керівниця б’юті простору Jolie наголосила, що для клієнта слід створити атмосферу комфорту і затишку, яка, розслабляючи його, спонукатиме до подальших покупок.
Надія Дячун - засновниця ресторану "Friday" поділилась власними методами роботи з клієнтами
Досвід жінок у бізнесі - джерело натхнення як для молодих підприємиць, так і для майбутніх психологів бізнесу і управління
Всі ці виступи об’єднувало одне – основою клієнтського сервісу є докладне знання психології клієнта і ретельне врахування психологічних закономірностей у роботі з клієнтами. На сучасному етапі розвитку бізнесу уже недостатньо бути просто ввічливим з клієнтом. Сьогодні необхідно враховувати цінності споживачів, знати особливості прийняття ними рішень при покупці, вміти з’ясовувати провідні потреби та мотиви поведінки клієнта. Саме про це говорила у своєму виступі гарант освітньої програми «Психологія бізнесу і управління», професорка Марина Орап. Крім того, Марина Олегівна наголосила, що конкурентні переваги надає саме індивідуальний, персоніфікований підхід до кожного клієнта, якому й навчають у ТНПУ імені Володимира Гнатюка майбутніх психологів бізнесу і управління.
Якщо ж говорити про конкуренцію в освіті, то стає зрозумілим, що конкурентні переваги має та освіта, яка творчо й плідно інтегрує теорію та практику навчання, враховуючи та забезпечуючи індивідуальну траєкторію розвитку кожного студента, що ми й бачимо на прикладі освітніх програм Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Завідувач кафедри психології,
професор Марина ОРАП