В ТНПУ ім.В.Гнатюка провели тренінг
з академічної доброчесності і підвищення
Вітальне слово ректора проф.Б.Б.Буяка
- дотримання академічної доброчесності: взаємна відповідальність і спільна робота викладача і студентів. Законодавчі вимоги і рекомендації;
- алгоритму удосконалення змісту курсу та формулювання навчальної програми: впровадження студентоцентрованого підходу і варіативності навчальних подій як запорука високої академічної культури та запобігання порушенням академічної доброчесності;
- інтерактивних підходів і навчання в діалозі: інтерактивні лекції, Problem Based Learning (PBL): навчання у процесі обговорення та самостійного вивчення комплексних дослідницьких проблем/випадків, P4C (Philosophy for Children);
- міжінституційної моделї організації навчання: проблеми дидактики освітньо-наукового рівня освіти (програми підготовки докторів філософії). Досвід проекту Erasmus+ ДокХаб.
Обмін досвідом
Під час роботи тренінгу було акцентовано увагу на тому, що якість вищої освіти залежить від викладача, який має бути:
- відкритий до інновацій, до впровадження сучасних технологій навчання та викладання;
- готовий застосувати нові алгоритми взаємодії в аудиторії;
- відкритий до «голосу» студентів і студентської діалогічної спільноти;
- має дослідницьку позицію щодо власної викладацької діяльності: аналіз проведених занять, результатів опитування студентів, відгуків колег; постійний перегляд власного доробку та настанов.
Учасники проекту
Щиро дякуємо пані Людмилі Криворучці за професійну майстерність щодо проведення тренінгів такого типу, а також спеціалістам проекту - Марті Томахів та Юлії Власенко за співрацю та організацію тренінгу.
М.М.Бойко