Викладачі кафедри
психології розвитку та консультування ТНПУ
започаткували серію діагностичних
соціально-психологічних тренінгів
для старшокласників
Викладачі кафедри психології розвитку та консультування факультету педагогіки і психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка започаткували серію діагностичних соціально-психологічних тренінгів для учнів загальноосвітніх шкіл міста Тернополя. Основна мета – активізація процесів професійного самовизначення у старшокласників.
5 лютого 2020 року учасниками такого тренінгу стали десятикласники Тернопільської загальноосвітньої школи №4, а 6 лютого у тренінгу взяли участь старшокласники Тернопільської загальноосвітньої школи №16.
Під час тренінгів учасники мали змогу в доброзичливій, дружній атмосфері краще пізнати себе та своїх однолітків, визначити власні мотиви вибору майбутньої професії, вчилися ефективно та толерантно спілкуватися, працювати в команді, визначати власні цілі та планувати їх досягнення, приймати відповідальні рішення й усвідомлювати власну відповідальність за їх реалізацію.
Привітання зі старшокласниками ЗОШ №16
Підготовка до рольової гри
Рольова гра "Мотиви вибору професії"
Обговорення важливості усвідомлення мотивів вибору професії
Під час завершальних обговорень у тренінговому колі старшокласники звернули увагу на те, що їм вдалося не тільки ефективно провести свій час, одержати багато цікавої і важливої інформації, але й на крок наблизитися до свідомого вибору своєї майбутньої професії.
Спільне фото зі старшокласниками Тернопільської ЗОШ №4
Доц. З. М. Адамська