ТНПУ – партнер проведення
Трансфер-містечка
Трансфер-містечка
інноваційних можливостей 2020
Кафедра інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка разом із Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх інновацій та моніторингу провела серію онлайн-тренінгів в рамках роботи 4-го Трансфер-містечка інноваційних можливостей.
Підлокація технічно-формувальна
Тренінг "Цифрові інструменти формувального оцінювання"
Тренінг "Критеріальний підхід до оцінювання компетентностей -інструменти та підходи"
Підлокація технічно-формувальна
Тренінг "Цифрові інструменти формувального оцінювання"
Тренінг "Критеріальний підхід до оцінювання компетентностей -інструменти та підходи"
Автори та організатори он-лайн тренінгу «Дистанційне навчання. Цифрові інструменти формувального оцінювання», доценти Н.Р. Балик та Г.П. Шмигер в інтерактивній формі на платформі Zoom ознайомили із практиками використання цифрових інструментів формувального оцінювання. Зокрема ними розглянуті інструменти на платформах LearningApps, Mentimeter, Nearpod, GoogleForms. Учасники обмінялися досвідом їх застосування у школі під час дистанційних занять.
Підлокація компетентнісна
Підлокація компетентнісна
Автори та організатори он-лайн тренінгу «Критеріальний підхід до оцінювання компетентностей: інструменти та підходи» доценти О.В. Барна, Г.Р. Генсерук, асистент Скасків Г.М. познайомили учасників тренінгу із підходами щодо оцінювання цифрових компетнтностей вчителів в рамках сертифікації вчителів НУШ, програмою підвищення кваліфікації вчителів інформатики НУШ, вимогами інституційного аудиту щодо розбудови цифрового простору освітнього закладу. В процесі практичної частини тренінгу учасники змогли визначити персональні цифрові компетентності та отримати рекомендації щодо планування власної траєкторії їх підвищення за допомогою цифрового колеса компетентностей.
У роботі тренінгів взяло участь майже 100 учасників з числа керівників навчальних закладів та заступників директорів з навчально-виховної роботи.
Н.Р.Балик
Н.Р.Балик