йшлося про практичну підготовку студентів
під час карантину
Декан факультету Т.П.Вільчинська та голова комісії НМР університету, професор кафедри соціальної роботи, спеціальної освіти і менеджменту соціокультурної діяльності О.В.Сорока
З метою підсилення практичної підготовки здобувачів були введені нові навчальні курси: «Лінгводидактичні технології у професійній діяльності викладача-філолога», «Методика навчання літературного читання», «Шкільне документознавство», «Фактчекінг», «Кіноконтент у журналістиці» та ін.; видано монографії, підручники, методичні рекомендації, зокрема такі: «Підготовка вчителя-філолога у педагогічному вищому навчальному закладі: монографія» (2017), «Методика навчання української мови», «Практикум: навчально-методичний посібник» (2019), «Педагогічна практика студентів у загальних освітніх закладах: формати – дистанційне та змішане навчання», «Новинна журналістика у схемах і таблицях» та ін.
На заняттях активно використовують новітні технології навчання, зокрема вебінари, семінари-тренінги: «Методичні родзинки від Лесі Сич, півфіналістки Національної освітньої премії «Global Teacher Prize Ukraine-2019», «Особливості регіонального фактчекінгу», «Мова ворожнечі в мас-медіа»; різні види дискусій, диспутів, дебатів, круглі столи: «Професійні стандарти журналістики», «Конструктивна журналістика», «Думки вголос. Українська мова: сучасний етап та історичний зріз» та ін.
Викладачі факультету беруть активну участь в онлайн курсах: «Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл на платформі EdEra, онлайн інтенсивах для освітян України «Як навчити вчитися онлайн»; конференціях: «Нова українська школа: виклики та перспективи освітньої реформи», науково-педагогічних проєктах: «Філологічний олімп», семінарах-тренінгах: «Робоча програма навчальної дисципліни: зміст та структура», «Конфлікт інтересів», «Методи фасилітації у викладанні та навчанні», стажуваннях-проєктах: «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», «Модель Громадянського ТВ Німеччини та імплементація досвіду в українських медіа» та ін. У листопаді 2020 р. на факультеті була проведена Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція з лінгводидактики.
Колектив факультету підтримує тісні звʼязки з навчальними закладами Тернопільської та сусідніх областей, зокрема, укладено угоди про бази педагогічних практик; більше ніж 150 вчителів стали учасниками двох секцій Крайового форуму освітян на факультеті (жовтень 2020 р., ТНПУ); науково-дослідним центром «Методичні, літературознавчі та культурологічні компетентності вчителя зарубіжної літератури» регулярно організовуються тренінги для вчителів зарубіжної літератури; розпочала роботу «Медійна школа» для учнів шкіл та студентів інших факультетів ТНПУ.
У режимі онлайн було проведено державну атестацію на бакалавраті, дві заліково-екзаменаційні сесії на денній та заочній формах навчання.
Варто відзначити, що в умовах дистанційного навчання зросла роль студентського самоврядування в організації освітнього процесу: старости ведуть облік відвідування занять в електронних журналах, створюють Viber-групи для надання індивідуальних і групових консультацій із навчальних дисциплін, ініціюють вибір форм проведення онлайн занять.
Члени вченої ради ТНПУ під час онлайн-засідання розглянули і інші робочі питання.
Під час засідання
Як бачимо, в умовах пандемії Covid-19 наші студенти засвоюють не лише теорію, але й успішно проходять практичну підготовку. Ми найкращі! Приєднуйтесь до нас!
Пресслужба ТНПУ