Магістранти кафедри
психології розвитку та консультування ТНПУ
розпочали педагогічну практику
22.03.2021 відбулася настановча конференція з педагогічної практики магістрів спеціальності 053 Психологія. Студенти і викладачі кафедри психології розвитку та консультування факультету педагогіки і психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка обговорили зміст та основні завдання педагогічної практики.
Настановча конференція в Zoom
Зокрема, педагогічна практика спрямована на розвиток психолого-педагогічних та методичних умінь викладання психологічних дисциплін у системі вищої школи.
Її основними завданнями є:
-
Поглиблення розуміння предметної областi та професiйної дiяльностi за спеціальністю 053 Психолоігя.
-
Розвиток вміння критично аналізувати й оцінювати традиційні методи викладання.
-
Розвиток вміння організовувати навчання у вищій школі з застосуванням сучасних технологій і методик навчання.
-
Розвиток уміння ефективно організовувати педагогічне діалогічне спілкування, проводити різні форми навчальних занять, використовуючи інноваційні гуманітарні технології.
Мета та завдання педагогічної практики
Зміст педагогічної практики магістрантів-психологів
Впродовж 4 тижнів (з 22 березня до 16 квітня 2021 року) магістранти повинні:
- ознайомитися з документацією кафедри-бази практики (освітні програми, навчальні плани, план науково-дослідної роботи кафедри, робочі та навчальні програми, НМК дисциплін, силабуси курсів тощо);
- ознайомитися зі змістом і структурою кредитно-трансферної системи навчання;
- регулярно відвідувати і аналізувати заняття викладачів кафедри та своїх колег-практикантів;
- провести не менше 12-ти занять з профілюючих дисциплін кафедри, з них 6 залікових (орієнтовно 1 лекція, 2 семінари, 3 лабораторних заняття);
- ознайомитися з роботою індивідуального куратора (тютора);
- організувати і провести виховний захід психологічного спрямування в студентській групі;
- ознайомитися з формами і методами організації самостійної роботи студентів на кафедрі;
- ознайомитися з положенням про ІНДЗ, розробити тематику ІНДЗ для однієї з дисциплін кафедри;
- розробити перелік тестових завдань до однієї з дисциплін кафедри (не менше 50 завдань трьох рівнів складності);
- підібрати літературу з 2-3 дисциплін кафедри для організації самостійної роботи зі студентами.
Отож, бажаємо нашим магістрантам успішної професійно-особистісної самореалізації під час проходження педагогічної практики!