На факультеті філології і журналістики ТНПУ
відбулася студентська науково-практична
онлайн-конференція
8 квітня 2021 року на кафедрі української мови та методики її навчання факультету філології і журналістики ТНПУ ім.В.Гнатюка відбулася студентська науково-практична онлайн-конференція «Наступність і перспективність інноваційної лінгводидактики в контексті багатоступеневої національної освіти».
Студентська науково-практична онлайн-конференція
Організатором та координатором онлайн-конференції стала кандидат педагогічних наук, учений-методист, Дідук-Ступ’як Галина Іванівна, яка зі своїм багаторічним досвідом та авторитетом стала науковим керівником чималої кількості доповідачів, тим самим допомогла грамотно підготуватися студентам до їх виступу.
Дідук-Ступ’як Г.І. організатор та координатор онлайн-конференції
Зі своїми доповідями виступили студенти 3 курсу стаціонарної форми навчання ТНПУ ім.В.Гнатюка, які зараз вивчають педагогічну дисципліну «Методика навчання української мови». До участі у конференції долучилися студентки-третьокурсниці і магістрантки Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича та Львівського національного університету імені Івана Франка.
Учасники студентської науково-практичної онлайн-конференції
З вітальним словом до усіх присутніх звернулася декан факультету філології і журналістики ТНПУ ім. В. Гнатюка, доктор філологічних наук, професор, Вільчинська Тетяна Пилипівна, а також завідувач кафедри, кандидат філологічних наук, доцент Петришина Ольга Ігорівна.
Вітальне слово Вільчинської Т.П.
Усі учасники відповідально поставилися до науково-практичної онлайн-конференції. Особливу увагу вони приділили креативним методам проведення уроків з української мови в умовах пандемії, а також запропонували сучасному педагогу різноманітні, цікаві та методично цінні рішення проблеми проведення уроків з української мови загалом і, зокрема, у цей нелегкий час. Презентуючи свої роботи з актуальних проблемних питань лінгводидактики, доповідачі проявили високий рівень майстерності та ерудованості.
Одна із інноваційних технологій у процесі вивчення української мови