Студенти ТНПУ презентують власний досвід (ФОТО)

Студенти ТНПУ презентують

власний досвід

 

23 квітня 2021 р. у контексті вивчення навчальних дисциплін «Основи інклюзивної освіти», «Інклюзивна педагогіка» (викладач: Удич З.І.) студенти факультету педагогіки та психології Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка презентували власний досвід, який вони вже здобули, працюючи у сфері інклюзивної освіти.

Аналіз робіт учня з особливими освітніми потребами
Аналіз робіт учня з особливими освітніми потребами

Асистентськмй супровід
Асистентськмй супровід

Асистент учителя
Асистент учителя

Презентація досвіду.
Презентація досвіду


Спікерками онлайн-зустрічі були:

  • Лесик Зеновія (група ПО-22, асистент вчителя ОЗЗСО І-ІІІ 3, місто Броди, Львівська область);

  • Хома Ірина (група ПО-41, Довгенська ЗОШ І-ІІ ст., що знаходиться у комунальній власності Теребовлянської міської ради, вчитель мистецтва);

  • Горобйовська Ірина (група ДО-22, вихователька інклюзивної групи, Тернопільський дошкільний навчальний заклад №3);

  • Петрушенко Зоряна (група ДО-22, асистент вихователя в інклюзивній групі, Тернопільський дошкільний навчальний заклад №3);

  • Фреяк Юлія (група ПО-22, асистент вихователя, заклад дошкільної освіти «Калинонька» місто Заліщики);

  • Філик Віра (група центр розвитку мовлення та комунікативних навичок «Мозаїка» м. Тернопіль).

Студентки, які вже працюють за фахом, розповіли про реалії інклюзії у дошкільній сфері, закладах загальної середньої освіти, приватних проєктах.
 

Серед основних загальних висновків зустрічі:

- інклюзія в освіті – це еволюція усієї освітньої галузі;

- чим раніше дитина отримує якісний корекційно-реабілітаційний та психолого-педагогічний супровід, тим легше їй адаптуватися до освітнього середовища та розвиватися;

- важливе значення у впровадженні інклюзивної освіти відіграє професійна підготовка педагогічного колективу та загальний рівень культури у закладі освіти;

- за підтримки та рівноправного партнерства із батьками можна досягнути значних успіхів у соціалізації дитини; 

- в закладах освіти є ще чимало дітей із особливими освітніми потребами, які не отримують фахового супроводу та індивідуального підходу через відсутність відповідних документів зі сторони батьків та ін.

Як бачимо, є ще перешкоди у впровадженні інклюзивної освіти, які необхідно усім нам долати. Але вже є і позитивний досвід, у якому представлено динаміку розвитку дітей та налагодженню ними контакту із оточенням.

Професійне самовдосконалення 
Професійне самовдосконалення

Щиро дякуємо нашим спікеркам за об'єктивне висвітлення інформації, за те, що  віднайшли своє покликання, постійно зростаєте професійно і намагаєтеся віднайти оптимальні рішення тих викликів, які стоять перед вами.

Успіху вам та задоволення від праці!

 

Зоряна Удич



До списку

Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси