Підведено підсумки педагогічної практики
магістрантів-істориків ТНПУ
На історичному факультеті під час звітної конференції з педагогічної практики магістранти спеціальностей: Середня освіта. Історія, Історія та археологія, Релігієзнавство поділились своїми враженнями та новим для них досвідом роботи з учнями старших класів загальноосвітніх шкіл Тернополя й області.
Цьогоріч практика була особлива, адже більшості з них довелось працювати з учнями і онлайн, і офлайн, і у змішаному форматі. А це було непросто. І незважаючи на такі умови, у практикантів залишилось багато позитивних емоцій.
Магістрантка Оксана Кокудак ділиться враженнями
Власне ми переконалися, що наші студенти готові до будь-якого формату проведення уроків та виховних заходів, і це тішить. Магістранти продемонстрували не лише чудові фахові знання з історії, а й проявили гнучкість, креативність, винахідливість, педагогічний такт і полюбилися дітям.
Магістрант Тарас Заводецький серед учнів Тернопільської Української гімназії ім.І.Франка
Основна теза, яку вони намагалися донести учням – чому так важливо на сьогоднішній день вивчати історію (адже побачили, що не всі діти це розуміють), і чому від цього значною мірою залежить майбутнє нинішнього покоління.
Виховний захід "Стоп булінг" проводить Володимир Анісімов (ЗОШ № 17 м. Тернополя)
Ми отримали чудові відгуки від учителів та учнів.
Проведена педагогічна практика вкотре довела, наскільки процес навчання залежить від особистості вчителя, від його професійності та відданості обраному фаху, від обраної моделі спілкування з дітьми та наскільки непростою і важливою є професія вчителя, яка відповідає за інтелект нації.
На уроці у Ткач Юлі (ЗОШ № 17 м. Тернополя)
Магістрантка Валентина Петрик звітує під час конференції
Під час звіту
Бажаємо успіхів нашим магістрантам у їх майбутній професійній діяльності та у житті! Пишаємось вами!
Доц. І.О.Федорів