У медіашколі ТНПУ «В етері»
навчали мистецтву самореклами
У середу, 27 квітня 2022 року, відбувся черговий вебінар онлайн-медіашколи «В етері» на тему «Мистецтво самореклами». Керівницею заходу виступила кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри журналістики ТНПУ Олеся Ярославівна Мединська.
Знайомство зі спікерами
Про особливості самореклами поінформували спікерки онлайн-зустрічі: Алла Омельчук – директорка ТОВ «Інформаційний центр «Новини Шумщини»», Тетяна Шило – ведуча програми «Без обгортки» на телеканалі «Тернопіль 1» та Міла Орлик – фотографиня, студентка 4 курсу спеціальності «Журналістика» ТНПУ.
«Тема вебінару є актуальною, оскільки у сучасних реаліях жорстокої конкуренції кожен фахівець повинен вміти акцентувати на особистісному потенціалі, щоби зайняти достойну нішу на ринку праці. Адже професіоналізм сьогодні – ринковий товар, а професіонал – це бренд. Щоби досягнути успіху, кожен фахівець має бути конкурентоспроможним у складних реаліях сьогодення. Для цього він повинен сформувати яскравий неповторний образ і вдало рекламувати себе на сучасному інформаційному ринку», – зазначила Олеся Мединська.
Спікерка Міла Орлик висвітлила теоретичні аспекти самореклами, зокрема розповіла про цілі, завдання, типи засобів психологічного впливу, вибір стратегій і технік самореклами. Вона закцентувала на прийомах та засобах просування продуктів самореклами. Доповідачка порадила, як створити персональний бренд, запропонувала алгоритм його просування та подала власні рекомендації щодо планування самореклами.
Директорка ТОВ «Інформаційний центр «Новини Шумщини»» Алла Омельчук розповіла про історію розвитку газети, зміну іміджу видання, особливості співпраці з громадами, роботу редакції в умовах воєнного часу.
Алла Омельчук ділиться інструментами самореклами
Доповідачка зосередила увагу на стратегіях й інструментах самореклами, які використовує редакція газети «Новини Шумщини».
Тетяна Шило розповідає про важливість ЗМІ для самореклами
Спікерка Міла Орлик поділилася досвідом щодо розвитку та просування свого бренду. Фотографиня особливий акцент зробила на соціальній мережі «Інстаграм», де рекламує себе та свої роботи. «Позначки в інстаграмі – це сила, співпраця з відомими людьми – безкоштовна реклама, а оригінальні ідеї – шлях до успіху», – зазначила Міла.
Міла Орлик розповідає про саморекламу в Instagram
Відгуки учасників тренінгу
Завершився вебінар подякою Олесі Ярославівни та заохоченням до створення особистого бренду: «Не втрачайте часу – від сьогодні будуйте Я-бренд, який допоможе бути впізнаваним, що послужить майбутньому успіху. Проте пам’ятайте, що побудова вашого бренду – це не одноразовий процес, а постійна робота над саморозвитком і самовдосконаленням, досягненням нових висот. Пам’ятайте, що значно складніше утримувати увагу до особистості, ніж привернути її. Тому важливо розвивати образ, презентувати в іншому ракурсі, виявляти нові його грані».
Нагадаємо, що онлайн-медіашкола «В етері» – освітній проєкт кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, метою якого є надати можливість старшокласникам та усім охочим спробувати себе в ролі журналіста й опанувати основи медіадіяльності.
Студентка групи ЖУР-4
Міла Орлик