Клуб анонімних маркетологів
та як туди потрапили студенти ТНПУ
У межах дисципліни «Журналістський фах: інтернет-журналістика» майбутні медійники третього курсу Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка з ініціативи доцентки кафедри журналістики Галини Синоруб стати учасниками заходу на тему «Як змінилися соціальні мережі брендів під час війни?». Захід організовано у партнерстві Центру підтримки підприємців Дія. Бізнес у Тернополі з Тернопільський ІТ-кластером. На зустрічі присутніми були ресторатори, підприємці, програмісти, SMM-менеджери, члени IT-ком’юніті та просто бажаючі дізнатись більше про цю сферу.
Спікерка Ірина Обшарська — маркетолог, SMM-спеціаліст та тренер із безпечного використання соціальних мереж розповіла про трансформацію контенту у соціальних мережах в умовах війни: чи варто зараз взагалі вести соцмережі, як будувати стратегію, як зберегти довіру авдиторії та як комунікувати з нею.
Представлення спікерки Ірини Обшарської
Учасники дискутували на такі теми:
-
Що таке SMM?
-
Соціальна відповідальність бізнесу.
-
Чому саме конкретний продукт може бути корисним?
-
Яка мета заробітку і як впоратись з хейтом?
-
Чому лайф контент такий важливий?
-
Довіра до бренду.
-
Відповідальність за комфорт клієнта.
Майбутні журналісти дізнались про просування бренду в соціальних мережах після 24 лютого, особливості продажу продукції не тільки через прямі інструменти залучення авдиторії, але й через турботу, увагу до неї. Простота контенту, його соціальна складова та використання патріотичної символіки, комунікація зі споживачами й завоювання їх довіри є елементами стратегії діяльності соціальних мереж в умовах війни.
Ресурси для залучення аудиторії
Організована зустріч сприяла неформальній комунікації з представниками різних спеціальностей, новим знанням від фахівців-практиків і просто емоційним перезавантаженням!
Студентка гр.Ж-31
Ю. Полов'юк