У ТНПУ відбувся вебінар «Типи рекламної діяльності» (ФОТО)

У ТНПУ відбувся вебінар

 «Типи рекламної діяльності»


У четвер, 13 жовтня 2022 року, відбувся вебінар «Типи рекламної діяльності» для студентів третього курсу ОПП «Журналістика» Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. 

У рамках вивчення дисципліни «Реклама» роботу організувала кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри журналістики  Олеся Ярославівна Мединська. Спікерки, студентки групи Ж-34, Сподар Діана та Магула Катерина розповіли про різні типи реклами та їх особливості висвітлення у різних видах медіа. 

Початок вебінару Типи рекламної діяльност
Початок вебінару "Типи рекламної діяльності"

Діана Сподар розповідає про завдання роздрібної реклами
Діана Сподар розповідає про завдання роздрібної реклами

Катерина Магула доповідає про специфіку торговельної реклами
Катерина Магула доповідає про специфіку торговельної реклами

У своєму виступі Катерина Магула доповіла про такі типи реклами як: масова, індустріальна та торговельна. «Якщо масова реклама може апелювати до людських емоцій, то індустріальна реклама має бути детальнішою та інформативнішою, хоча це і не виключає нестандартних творчих рішень.» - розповіла спікерка. Окремо виділила розподіл аудиторії за класами на яку спрямована реклама. 

У другій частині вебінару студенти детально розглянули та обговорили  роздрібну, фінансову та кадрову типи реклам, а також особливості створення та поширення. Діана Сподар розповіла про те, як вибір рекламного засобу залежить від цільової аудиторії: «Великі загальнонаціональні банки з філіями по всій країні також використовують загальнонаціональну пресу і телебачення в той самий час рекламу інвестиційних пропозицій розміщують у діловій пресі та газетах, котрі читає середній клас».

Студенти мали можливість не тільки ознайомитися та проаналізувати теоретичні питання, а також пройти декілька завдань.

Учасники обговорюють результати вправ
Учасники обговорюють результати вправ

Студентка групи Адамович Руслана каже: «Дуже дякую Олесі Ярославівні та спікеркам за цей вебінар.
Основним засобом поширення реклами, яка має досить велику аудиторію, є різні типи ЗМІ. На цьому  вебінарі ми змогли розібратися в особливостях створення та розміщення реклами, а також краще ознайомитися із різними групами споживачів».


Судентка групи Ж-34

Сподар Діана

Фото Олеся Мединська


До списку

Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси