Особливості уроку словесності
в Новій українській школі
обговорили на дискусійній платформі ТНПУ
«Словесники»
Нещодавно, у жовтні 2022 року, відбулося перше в цьому навчальному році засідання відкритої дискусійної платформи «Словесники».
Досягнення попередніх зустрічей вчителів і науково-педагогічних працівників засвідчили, що організатори – кафедра української мови та методики її навчання ТНПУ, Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу – на правильному шляху в налагодженні дієвої практико-орієнтованої співпраці.
Зустріч на дискусійній платформі
Завідувач кафедри української мови та методики її навчання ТНПУ Ольга Петришина окреслила актуальні питання організації і забезпечення якості освітнього процесу, передбачені для обговорення впродовж року, акцентувала увагу на викликах, які постали перед освітянами з початком навчального року.
Доповідає Ольга Петришина, завідувач кафедри української мови та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка
У віртуальній залі
Досвідом впровадження положень НУШ на уроках української мови й літератури поділилася вчитель-методист, учитель української мови й літератури Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка Алла Колодій.
Виступає Алла Колодій, учитель української мови й літератури Української гімназії імені Івана Франка
Леся Гапон, доцент кафедри, кандидат філологічних наук, консультант ТКМЦНОІМ, проілюструвала алгоритм підготовки вчителя-словесника, презентуючи доповідь «Методичні орієнтири учителя НУШ».
Педагоги дискутували щодо досвіду впровадження реформ у початковій школі, окреслили перспективи подальшої спільної роботи задля забезпечення якісної філологічної освіти здобувачів. Мовний фронт, за словами освітян, – важлива ділянка щоденної клопіткої праці заради перемоги.
Леся Гапон,
Ольга Петришина