обговорювали українську STEM-освіту
в умовах воєнного стану
На фізико-математичному факультеті у рамках роботи STEM-центру пройшов науково-методичний семінар «Впровадження STEM-освіти в умовах воєнного часу». Присутні на семінарі викладачі та магістранти кафедри інформатики та методики її навчання поділилися власним практичним досвідом впровадження різноманітних STEM-проєктів, з новими проєктами, пов’язаними із запровадженням модельних навчальних програм «SТEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс)», «Робототехніка. 5–6 класи».
STEM-проєкт магістрантки Ольги Підлатюк «Вишивка. Збереження традицій», реалізований у м.Тернополі
STEM-проєкт магістранта Богдана Олійника «Аудіогід для Золочівського замку», що реалізується у Золочівському фаховому коледжі
У багатьох проєктах, представлених магістрантами спеціальності «Середня освіта. Інформатика», передбачається отримання учнями досвіду в мейкерстві, моделюванні, конструюванні, розробці розумних пристроїв та програмуванні.
Завдяки таким проєктам відбувається популяризація природничо-математичної, інформатичної та технологічної освітніх галузей, розвивається науково-технічна творчість учнів та створюються умови для розвитку науково-дослідницьких навичок, креативності та технологічних навичок, які так потрібні за теперішніх умов.
Керівник STEM-центру
Надія Балик