Юлія Климчук
Глибоким і щирим виявився перформанс і Елеонори Атаманчук. Вона у ролі музикую чого романтика при виконанні шопенівської Прелюдії №10 ор. 28 cis-moll виразила інтонований смисл свого бачення «межі і безмежності» (межі людського життя, але безмежності людської душі, акцентуючи увагу на необхідності неустанно шукати ієрофанічного одкровення у молитві, особливо у наш драматичний час.
Елеонора Атаманчук
Аналітичної споглядальності надали своїм перформансам Світлана Руда і Олег Кінаш: перша, вживаючись у роль музикую чого гомілетика картезіанського типу (при виконанні «Dignare» Г.Ф. Генделя), а другий – у роль музикуючого «кантіанця» (при виконання сонатини ля мінор Ф. Й. Гайдна). Цікаву зустріч з «володарем у царстві духів» підготувала і Боровик Людмила.
Олег Кінаш
Оригінальністю відзначився перформанс у виконанні тріо– Ірини Бобко, Мар’яни Кікцьо і Шилінговської Анастасії. Його темою постала міжнаціональна співпраця рокерів фінського рок-гурту The Rasmus і українського Kalush Orchestra, утім не як трикстерів, а як юродивих Христа ради, які прагнуть дарувати адресатам надію на екзистенційне зцілення, причому з любовю, заради Спасіння. Саме такий інтонований смисл побачили дівчата у повторюваній фразі пісні «In The Shadows Of Ukraine»: «Кажуть, що я маю навчитися вбивати, перш ніж зможу почуватися в безпеці, але я краще уб'ю себе, ніж стану їхнім рабом».
Ірина Бобко, Мар’яна Кікцьо і Шилінговська Анастасія
Окремо відзначимо ще один перформанс Шилінговської Анастасії в естетиці "Bedroom pop" Представлений інтонований смисл її інтерпретаці пісні з репертуару mxmtoon (Майя) на укулеле можна сформулювати коротко: сучасний підліток–це мандрівник без карти, який потребує люблячого попутчика-вихователя.Галерею наступних перформансів продовжили Смерека Андрій, Николин Мар’яна, , Ониськів Вадим і Василечко Микола. Їх музичні одкровення були присвячені розкриттю інтонованих смислів авторської пісні і рок-композицій у сучасному драматичному контексті.
Николин Мар’яна
Людмила Кондрацька