СТУДЕНТСЬКІ ПУБЛІКАЦІЇ,
виконані під керівництвом членів науково-дослідної лабораторії
шкільного підручника
- Іванова К. Робота з підручником на уроках у початковій школі: аналіз педагогічного досвіду / К. Іванова // Магістр. – 2008. – № 4. – С. 81–83.
- Тисовська Л. Технологія аналізу здоров’язберігаючого компонента підручників для початкової школи / Л. Тисовська // Магістр. – 2008. – № 4. – С. 106–109.
- Ільчук О. В. Навчальні завдання і вправи у структурі підручника для початкової школи / О. В. Ільчук // Магістр. – 2009. – Вип. 7. – С. 69–72.
- Кодлюк Я. П. Підручник як засіб формування чуттєвого досвіду молодших школярів / Я. П. Кодлюк, І. В. Бойда // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (Серія : Педагогіка і психологія). – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2009. – Вип. 28. – С. 334–340.
- Кодлюк Я. П. Технологічність підручника для початкової школи / Я. П. Кодлюк, М. В. Самотіс // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / ред. кол.; наук. ред. – О. М. Топузов. – К. : Педагогічна думка, 2012. – Вип. 12. – С. 432–438.
- Кодлюк Я. Наукові підходи до аналізу альтернативних підручників для початкової школи / Я. Кодлюк, М. Грицишин // Сучасні проблеми гуманітаризації професійної підготовки майбутніх педагогів : мат-ли Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 26 лютого 2015 р.). – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – Вип. 2. – С. 141–143.
- Кодлюк Я. Уміння вчитися у змісті підручників для початкової школи / Я. Кодлюк, Н. Гуменюк // Сучасні проблеми гуманітаризації професійної підготовки майбутніх педагогів : мат-ли Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 26 лютого 2015 р.). – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – Вип. 2. – С. 144–146.
- Батовська О. В. Технологія аналізу емоційно-ціннісного компонента у змісті підручників для початкової школи / О. В. Батовська // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. – 2016. – Вип. 24. – С. 119–120.
- Береза Ю. Підручникове забезпечення початкової школи з навчального предмета «Природознавство»: історико-педагогічний аспект / Ю. Береза // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. – 2016. – Вип. 40. – С. 78–80.
- Гончарова Г. В. Підручникове забезпечення початкової школи з навчального предмета «Літературне читання» (кінець XX – початок XXI ст.) / Г. В. Гончарова, Я. П. Кодлюк // Концептуальні шляхи розвитку: педагогічні науки : мат-ли Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 12–13 травня 2017 року). – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 15–18.
- Попелишин Ю. В. Система завдань розвивального спрямування в підручниках для початкової школи / Ю. В. Попелишин : мат-ли 10 Всеукраїнської студентської наукової конференції за міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь» (м. Умань, 27 квітня 2017 р.) / ред. кол. : В. В. Сокирська (гол. ред.), А. І. Мельник, І. В. Хоменко, О. А. Смерецька : у 3-х ч. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – Ч. 2. – С. 223 – 227.
- Сапіжук Н. В. Підручник як засіб фoрмування прoектнoї діяльнoсті мoлoдших шкoлярів / Н. В. Сапіжук // Магістерський наукoвий вісник Тернoпільськoгo націoнальнoгo педагoгічнoгo університету імені Вoлoдимира Гнатюка. – 2017. – Вип. 24. – С. 115–119.
- Попелишин Ю. П. Інструментально орієнтовані тексти в підручниках для початкової школи // Магістр. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка. – 2018. – Вип. № 9. – С. 86–90.
- Францева А. О. Електронний навчальний посібник як засіб формування пізнавальних інтересів молодших школярів / А. О. Францева // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : мат-ли Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 14 грудня 2018 р.) : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2018. – Вип. 47. – С. 333–338. URL:https://confscience.webnode.com.ua/_files/200000070-8c11a8d053/Збірник%2047.pdf
- Кодлюк Я. П. Інтерактивні методи роботи з підручником у початковій школі / Я. П. Кодлюк, А. М. Шишак // Початкове навчання та виховання. – 2020. – № 1–3 (581–583). – С. 25–30.
- Кодлюк Я. П. Інтерактивні методи роботи з підручником у початковій школі: технологія кооперативного навчання / Я. П. Кодлюк, А. М. Шишак : мат-ли ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих науковців «Наука, освіта, суспільство очима молодих». – Рівне: РДГУ, 2020. – С. 102–104.
- Кодлюк Я. П. Ключова компетентність молодших школярів «навчання впродовж життя»: змістовий аспект / Я. П. Кодлюк, З. А. Кобрин // Концептуальні шляхи розвитку наукових знань : мат-ли ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 6–7 лютого 2021 року).¬ Київ: МЦНіД, 2021. С. 29–30.