Кондрацька Людмила Анатоліївна
Доктор педагогічних наук, професор
На посаді асистента кафедри музики вона читала курси історії зарубіжної музики і української музики, теорії музики і сольфеджіо, аналізу музичних творів і вела клас фортепіано для студентів факультету початкових класів.
По завершенні навчання в очній аспірантурі в НДІ розвитку особистості при АПН СРСР (1989-1991 р.р.) Людмила Анатоліївна активно включилась у процес створення національно зорієнтованої концепції факультету мистецтв і впродовж 1993-1999 р.р. очолювала кафедру музично-теоретичних дисциплін.
Прагнучи реалізувати напрацьовані у дисертаційному дослідженні ідеї мистецької освіти як «духовної мандрівки» (за допомогою стратегії педагогіки культури), вона розробляла змісти навчальних програм з курсів історії зарубіжної і української музики, елементарної теорії музики, гармонії і сольфеджіо, аналізу музичних творів і поліфонії та впроваджувала їх у різних формах аудиторної і поза аудиторної роботи.
Впродовж 2000-2004 р.р., під час навчання у докторантурі на факультеті мистецтв НПУ імені М.П. Драгоманова, Кондрацька Л.А. видала 28 одноосібних публікацій, в тому числі монографію «Художня епістемологія культури у педагогічному просторі» (2002) та навчальні програми зі світової художньої культури для учнів 8–11 класів (1998; 2000).
Після захисту докторської дисертації (2004 р.) і присвоєння звання професора (2005 р.) Людмила Анатоліївна розпочала впровадження антропологічної парадигми мистецької освіти, зокрема її сотеріологічної концепції, у процес викладання авторських курсів мистецької антропології, антропології театру, музичної антропології, художньої епістемології та теорії і методики викладання художньої культури для бакалаврів і магістрантів спеціальності «Освіта», «Музичне мистецтво», «Дизайн» і «Сценічне мистецтво» очної і заочної форми навчання.
Результати цієї діяльності відображено у 164 публікаціях автора, зокрема у підручниках, навчальних посібниках та монографіях.