Романишина Оксана Ярославівна
професор
e-mail: oksroman@gmail.com
Профілі:
Біографія
Народилася 24.12.1970 року, м.Тернопіль.
Закінчила тернопільську загальноосвітню школу №19 у 1988 році.
З 1988-93 навчалась у Тернопільському державному педагогічному інституті на фізико-математичному факультеті за спеціальністю математика.
З 1992 року працювала у ЗОШ №24 вчителем математики.
У 1995 році перейшла на посаду вчителя математики та інформатики Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв
З 2003 року працювала у Галицькому коледжі ім. В. Чорновола, який з 2005 року реорганізувався у Галицький інститут
У 2005 році втупила в аспірантуру Тернопільського національного університету ім.В.Гнатюка за напрямом – теорія і методика професійної освіти, що завершилось захистом дисертації у 2007 році на тему «Формування інформаційної культури у студентів коледжів технічного профілю».
З вересня 2009 року працює в ТНПУ ім. В.Гнатюка
З 1 листопада 2012 по 30 жовтня 2015 навчалася в докторантурі Тернопільського національного університету ім.В.Гнатюка за напрямом –13.00.04 теорія і методика професійної освіти. Захистила докторську дисертацію у 2016 році на тему: «Теоретичні і методичні основи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій»
У 2015 р. призначена на посаду доцента кафедри інформатики і методики її викладання.
Викладає навчальні дисципліни: «Програмування», «КІТ в освіті і в науці», «Моушн дизайн», «Дизайн та ергономіка користувацьких інтерфейсів», «СІТ навчання».
З 2010 р. тренер програми «Intel@Навчання для майбутнього». Тренер освітніх стартапів: «Розвиток системи проектного менеджменту» (2014 р.), «Розробка медіаресурсів для створення відкритого «co-learning» центру з популяризації ідей Хартії Вільної людини» (2015 р.), «ІКТ-інструменти для формування навичок XXI століття» (2016 р.), «Розробка інноваційних навчальних проектів на засадах концепції нової української школи» (2017 р.), «Інноваційні підходи до застосування ІКТ та компетентнісного навчання в умовах нової української школи» (2018 р.).
Брала участь у Міжнародних конференціях y Чехії, Великобританії, Болгарії та Польщі.
Вища педагогічна освіта. Освітні та інформаційні технології. Електронне навчання. Програмоване навчання.
Основні публікації:
Автор більше 70 науково-методичних публікацій, з них 65 наукових та 5 навчально-методичного характеру, у тому числі наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях.
Вибране
9.Романишина О.Я. Система формування професійної ідентичності майбутніх учителів нематематичних дисциплін Науковий огяд. – 2015. – №7(17). – С.161-176. (Науко-метричне видання)
11.Тюріна В.О., Романишина О.Я., Сипченко В.І. Готовність спеціалістів з інтелектуальної власності до професійної діяльності як продукт запровадження педагогічних технологій. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогіка і психологія. – 2016. – № 18. – С.141-145. (Фахове, наукометричне видання)
12.Романишина О.Я. Романишина Л.М, Островська Н. Г. Методологічні підходи до формування професійної ідентичності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології: збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету. – 2017. – Вип.4. – С.97-100. (Фахове видання)
13.Romanyshyna O. Іnformation technologies in preparation for future professional activity managers, institutions and organizations in education. Науковий вісник Полісся. – Чернігів: ЧНТУ, 2017. – № 2 (10). – Ч. 2. – С. 178-183. (Web of Science)