Естрадний оркестр
З початком нового 2015–2016 навчального року на факультеті організовано естрадний оркестр під орудою заслуженого діяча мистецтв України Мирослава Кріля, диригент – Назарій Лещук, концертмейстер Оксана Михайлюк.
Крім струнно-смичкової групи, яка склала основу оркестру, сюди увійшли: духова група (баян, акордеон, труба, саксофон), група бандур, фортепіано, синтезатор, ритм і бас гітари, група ударних інструментів. Таким складом інструментів оркестр виконує і популяризує різножанрові і різностильові оркестрові композиції сучасних зарубіжних і українських композиторів, здійснює музичний супровід хоровим і ансамблевим колективам та солістам-вокалістам.
У репертуарі оркестру твори:
А. П’яццолли «Лібертанго» (соло на баяні – Назарій Лещук);
В. Івасюка «Червона рута»;
І. Білозіра «Пшеничне перевесло» у виконанні вокального квартету у складі Назарія Кріля, Володимира Халупи, Тетяни Злонкевич та Руслани Копоть (керівник Б. Водяний);
Г. Хоткевича «Заповіт»;
Д. Крижанівського «Реве та стогне Дніпр широкий» на слова Т. Шевченка;
Стратійчука на слова І.Каплуна «Гімн університету» (для мішаного хору з оркестром);
І. Виспінського на слова В. Квасновського «Пісня про Тернопіль» у виконанні вокального тріо у складі Тетяни Злонкевич, Христини Білик та Руслани Копоть (керівник А. Ороновський);
Б. Кучера на слова С. Галябарди «Новий день над Україною» (солісти Михайло Безушко, Дмитро Мацьопа);
Bart Hoqard «Fly me to the moon» солістка Дана Кравчук «Діброво Зелена» соліст Анатолій Ороновський
та ін.
Участь в естрадному оркестрі, дає можливість студентам вивчати організаційні засади та принципи формування даного типу оркестрового колективу, форми і методи навчально-творчої роботи керівника оркестру, опановувати методику репетиційної роботи, організації концертної діяльності, специфіку роботи оркестрового диригента.
Оркестрові колективи, які функціонували на факультеті мистецтв від початку їх створення й до сьогодні, стали справжньою школою формування та розвитку професійної майстерності студентської молоді і відіграли важливу роль у відродженні національної духовної культури, збереженні традицій українського народно-оркестрового виконавства. Вони були і залишаються своєрідним орієнтиром для оркестрових колективів різного типу навчальних закладів у плані комплектування оркестрових груп, плануванні різножанрового і різностильового репертуару, навчально-методичної роботи, сприяють популяризації зарубіжної, української класичної та сучасної музики, національного народно-інструментального мистецтва.