Гулька Ольга Василівна
Асистент кафедри теоретичних основ і
методики фізичного виховання
e-mail:
olhahulka@tnpu.edu.ua
olhahulka@ukr.net
Профілі
Google Scholar
Publons
ORCID
Народилась 29 січня 1979 року в м. Санкт-Петербург, Росія. Навчалась у загальноосвітній школі № 28 та обласному спеціалізованому ліцеї поглибленої підготовки в галузі наук у м. Хмельницькому. З 1996 по 2001 рр. навчалась на хіміко-біологічному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, після закінчення якого отримала диплом вчителя хімії, біології, основ екології та безпеки життєдіяльності.
З 2001 року працювала старшим лаборантом дисциплін медико-біологічного циклу кафедри теоретичних основ і методики фізичного виховання.
У 2006-2010 рр. навчалась в аспірантурі (без відриву від виробництва) за спеціальністю 03.00.04 – біохімія.
З 2013 року працює на посаді асистента кафедри.
Стажування (підвищення кваліфікації)
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського (2022 р)
Hochschule Anhalt (м. Бернбург, Німеччина) (2022 р)
Сфера наукових інтересів
Фізіологічні закономірності адаптації організму до умов навчальної діяльності.
Відзнаки
Грамоти ТНПУ: за сумлінну творчу працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня університету (2012 р), за сумлінну багаторічну працю на освітянській ниві, підготовку висококваліфікованих педагогічних кадрів, активну участь у житті університету та з нагоди 75-річчя ТНПУ ім.В.Гнатюка (2015 р); з нагоди Дня працівників освіти (2019 р); за сумлінну багаторічну працю на освітянській ниві, підготовку висококваліфікованих педагогічних кадрів, активну участь у житті університету та з нагоди 80-річчя ТНПУ ім.В.Гнатюка (2020 р). Подяка міського голови (2024 р)
Основні публікації
Гулька О.В. Аналіз показників варіабельності ритму серця студентів незв’язаних вибірок // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – 2013. – № 2 (55). – С. 39 – 43.
Olha Hulka. The adaptation of students from different areas of training to professional conditions of higher education // British Journal of Science, Education and Culture, 2014, No.1. (5) (January-June). Volume III. «London University Press». London, 2014. – P.83–88.
Гулька О. Проблема вивчення вегетативного тонусу людини та формування груп досліджуваних // Вісник Львівського університету. Серія біологічна. – 2014. – Вип. 67. – С. 252–259.
Гулька О.В. Динаміка спектральних показників ВРС студентів з різним характером навчального навантаження // Фізіологічний журнал. – 2015. – Т. 61. – № 4. – С.98-104.
Гулька О.В. Фізіологічна адаптація організму студенток з різними типами вегетативної регуляції // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – 2017. – № 3 (70). – С. 185 – 191.
Гулька О.В. Психофізіологічні зміни в організмі студентів під впливом навчального навантаження // Вісник Черкаського університету. Серія: Біологічні науки. – 2018. – № 1. – С. 17-24.
Гулька О.В. Стратегії формування пристосувальних реакцій в організмі студентів із різним характером навчального навантаження // Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences, 2019. –193, VII(23). – Р. 20-24.
Gumenyuk Sergiy, Sereda Iryna, Hulka Olha, Lavrin Halyna, Ladyka Petro, Kuz Yuriy. Effect of yoga on biological age indicators of 14-15-year-old girls. Journal of Physical Education and Sport. 2021. Vol 21 (5). 2956–2962.
Грабик Н., Грубар І., Гулька О., Вовчанська В. Вплив кросфіт-тренувань на фізичний стан студентів-спортсменів. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2021. №4. С. 24-29.
Гулька О.В. Грабик Н.М. Використання інтерактивних завдань під час вивчення курсу «Фізіологія людини та рухової діяльності» Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). С. 97-100.
Гулька О. В., Грабик Н. М., Грубар І. Я. Порівняльна характеристика функціонального стану організму студенток першого року навчання із різним типом гемодинаміки // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. 2022. Т. 82, № 4. С. 70-76.
Грубар І.Я., Грубар Ю.О., Гулька О.В. Результати програми фізичної реабілітації дітей 10-13 років з переломами кісток нижньої третини передпліччя. //Перспективи та інновації науки (Рубрика «Медицина»): Випуск 8 (26), Київ: 2023. С.521-536.
Gumenyuk S., Hulka O., Slozanska H , Gorbatiuk R., Ladyka P., Ognysta R , Hrubar I. Mechanisms of the adaptive reactions development in the students’ body. TRENDS in Sport Sciences 2023; 30(2): 37-45.
Навчально-методичні посібники
Омельяненко В.Г., Гулька О.В. Зошит для лабораторних робіт з курсу «Фізіологія людини і спорту» (Заліковий модуль «Фізіологічні основи фізичних вправ») : методичні рекомендації для студентів ІІІ курсу факультету фізичного виховання. 2-е вид. доповнене. Тернопіль, 2021. 40 с.
Гулька О.В., Омельяненко В.Г. Зошит для лабораторних робіт з курсу «Фізіологія людини і спорту» (Заліковий модуль «Фізіологія спорту») : методичні рекомендації для студентів ІІІ курсу факультету фізичного виховання. 2-е вид. доповнене. Тернопіль, 2022. 40 с.
Омельяненко В.Г., Гулька О.В. Зошит для лабораторних занять з курсу «Фізіологія людини» : методичні рекомендації для студентів ІІ курсу факультету фізичного виховання. 2-е вид. доповнене. – Тернопіль, 2024. – 65 с
Навчальний посібник
Методика наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті : навчально-методичний посібник / С. В. Гуменюк, О. В. Гулька, С. Т. Сапрун. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – 322 с/
Монографії
Grabyk N.M., Hrubar I.Y., Hulka O.V. et al. Prospective directions for the development of physical culture, sports, fitness and recreation. Scientific monograph. Riga, Latvia: Publishing House «Baltija Publishing», 2023. 114-135 p.
Нulka O.V., Grabyk N.M., Hrubar I.Ya. Regarding the problem of pain in teenagers during the physical culture lesson. European integration processes in physical education and sports: Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2024. P. 88-109.