Гулька Ольга Василівна
Асистент кафедри теоретичних основ і
методики фізичного виховання
e-mail:
olhahulka@tnpu.edu.ua
olhahulka@ukr.net
Профілі
Google Scholar
Publons
ORCID
Народилась 29 січня 1979 року в м. Санкт-Петербург, Росія. Навчалась у загальноосвітній школі № 28 та обласному спеціалізованому ліцеї поглибленої підготовки в галузі наук у м. Хмельницькому. З 1996 по 2001 рр. навчалась на хіміко-біологічному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, після закінчення якого отримала диплом вчителя хімії, біології, основ екології та безпеки життєдіяльності.
З 2001 року працювала старшим лаборантом дисциплін медико-біологічного циклу кафедри теоретичних основ і методики фізичного виховання.
У 2006-2010 рр. навчалась в аспірантурі (без відриву від виробництва) за спеціальністю 03.00.04 – біохімія.
З 2013 року працює на посаді асистента кафедри.
Досвід наукової та науково–педагогічної діяльності – 10 років.
Стажування (підвищення кваліфікації)
11.04.2017-11.06.2017 – Wyzsza Szkola Lingwistyczna (м. Ченстохова, Польща),
4.10.2017-4.11.2017 – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника»
10.10.2022-28.10.2022 – Hochschule Anhalt (м. Бернбург, Німеччина),
17.10.2022-25.10.2022 – Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського
Сфера наукових інтересів
Фізіологічні закономірності адаптації організму до умов навчальної діяльності.
Відзнаки
Грамоти ТНПУ: за сумлінну творчу працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня університету (2012 р), за сумлінну багаторічну працю на освітянській ниві, підготовку висококваліфікованих педагогічних кадрів, активну участь у житті університету та з нагоди 75-річчя ТНПУ ім.В.Гнатюка (2015 р); за сумлінну багаторічну працю на освітянській ниві, підготовку висококваліфікованих педагогічних кадрів, активну участь у житті університету та з нагоди 80-річчя ТНПУ ім.В.Гнатюка (2020 р).
Основні публікації
Гулька О.В. Аналіз показників варіабельності ритму серця студентів незв’язаних вибірок // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – 2013. – № 2 (55). – С. 39 – 43.
Olha Hulka. The adaptation of students from different areas of training to professional conditions of higher education // British Journal of Science, Education and Culture, 2014, No.1. (5) (January-June). Volume III. «London University Press». London, 2014. – P.83–88.
Гулька О. Проблема вивчення вегетативного тонусу людини та формування груп досліджуваних // Вісник Львівського університету. Серія біологічна. – 2014. – Вип. 67. – С. 252–259.
Гулька О.В. Динаміка спектральних показників ВРС студентів з різним характером навчального навантаження // Фізіологічний журнал. – 2015. – Т. 61. – № 4. – С.98-104.
Гулька О.В. Фізіологічна адаптація організму студенток з різними типами вегетативної регуляції // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – 2017. – № 3 (70). – С. 185 – 191.
Гулька О.В. Психофізіологічні зміни в організмі студентів під впливом навчального навантаження // Вісник Черкаського університету. Серія: Біологічні науки. – 2018. – № 1. – С. 17-24.
Гулька О.В. Стратегії формування пристосувальних реакцій в організмі студентів із різним характером навчального навантаження // Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences, 2019. –193, VII(23). – Р. 20-24.
Gumenyuk Sergiy, Sereda Iryna, Hulka Olha, Lavrin Halyna, Ladyka Petro, Kuz Yuriy. Effect of yoga on biological age indicators of 14-15-year-old girls. Journal of Physical Education and Sport. 2021. Vol 21 (5). 2956–2962.
Грабик Н., Грубар І., Гулька О., Вовчанська В. Вплив кросфіт-тренувань на фізичний стан студентів-спортсменів. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2021. №4. С. 24-29.
Грабик Н.М., Гулька О.В., Яремій М.В. Використання онлайн-платформ в освітньому процесі з фізичного виховання. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті» (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року). Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Ч. 2. С. 141-144/
Гулька О.В. Грабик Н.М. Використання інтерактивних завдань під час вивчення курсу «Фізіологія людини та рухової діяльності» Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали X Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10-11 листопада, 2022). С. 97-100.
Гулька О. В., Грабик Н. М., Грубар І. Я. Порівняльна характеристика функціонального стану організму студенток першого року навчання із різним типом гемодинаміки // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. 2022. Т. 82, № 4. С. 70-76.
Грубар І.Я., Грубар Ю.О., Гулька О.В. Результати програми фізичної реабілітації дітей 10-13 років з переломами кісток нижньої третини передпліччя. //Перспективи та інновації науки (Рубрика «Медицина»): Випуск 8 (26), Київ: 2023. С.521-536.
NM Grabyk, IY Hrubar, OV Hulka The quarantine impact on physical activity of students. Riga, Latvia: Publishing House “Baltija Publishing”, 2023
Gumenyuk S., Hulka O., Slozanska H , Gorbatiuk R., Ladyka P., Ognysta R , Hrubar I. Mechanisms of the adaptive reactions development in the students’ body. TRENDS in Sport Sciences 2023; 30(2): 37-45/
Навчальний посібник
Методика наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті : навчально-методичний посібник / С. В. Гуменюк, О. В. Гулька, С. Т. Сапрун. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – 322 с/
Монографія
NM Grabyk, IY Hrubar, OV Hulka, et al. Prospective directions for the development of physical culture, sports, fitness and recreation. Scientific monograph. Riga, Latvia: Publishing House “Baltija Publishing”, 2023