Лаврін Галина Зиновіївна

Лаврін Галина
Кандидат наук з фізичного виховання та спорту

Доцент кафедри фізичного виховання та реабілітації


Профілі Google Scholar 
             ORCID
             Web of Science
             Scopus

Народилася 18.04.1982 р. у селі Гаї Розтоцькі Зборівського району Тернопільської області. У 1999 році закінчила Гає-Розтоцьку загальноосвітню школу. Одружена, виховує сина і доньку.

У 1999 році вступила у Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка на факультет фізичного виховання. У 2003 році з відзнакою закінчила вищий навчальний заклад та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізичне виховання», здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача фізичного виховання і спорту. 

У 2003 році стала переможцем Всеукраїнської олімпіади з теорії та методики фізичного виховання.

З 2003 по 2006 рік навчалася в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка за спеціальністю 24.00.02 Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення.

У 2007 році успішно захистила дисертацію на тему «Технологія навчання гри в баскетбол учнів загальноосвітньої школи» та здобула науковий ступінь кандидата наук з фізичного виховання та спорту.

Викладає фізичне виховання та очолює групу спортивного удосконалення з баскетболу (жінки).

Щорічно керує магістерськими роботами. Є тренером жіночої баскетбольної команди ТНПУ ім.В.Гнатюка, яка щорічно виборює призові місця в універсіадах і спартакіадах серед ВНЗ Тернопільської області.

Громадська робота
Активно співпрацює із соціально-спортивною школою фонду Реал Мадрид. Є членом громадської організації «Епіцентр дітям».

Власні спортивні досягнення
І-й розряд з баскетболу, лижних гонок і футболу.

Щорічно бере участь у міжнародних та всеукраїнських конференціях, публікує статті в українських виданнях та за кордоном, організовує різноманітні змагання у ТНПУ.

За активну діяльність у своїй роботі нагороджена грамотами ТНПУ, комітету з фізичного виховання та спорту міністерства освіти і науки України.

Стажування
Регулярно проходить стажування у ВНЗ України (Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка 2013, Хмельницький національний університет, 2018). У 2018 році стажувалась у Польщі та отримала сертифікат “The innovative Methods and Technologies of Teaching: The Newest in the European Educational Practice” (Physical Education and Sports). Підвищує кваліфікацію, беручи участь у різноманітних семінарах із баскетболу, удосконалює вивчення англійської мови. Цікавиться впровадженням у навчальний процес нових засобів фізичного виховання (рінго, алтимат,корфбол, флорбол)

Сфера наукових інтересів:
Фізичне виховання студентів, технологія навчання баскетболу; оздоровча фізична культура учнівської та студентської молоді, професійно-прикладна фізична підготовка студентів, інноваційні засоби фізичного виховання.
Основні публікації
Лаврін Г.З. є автором понад 90 науково-методичних публікацій, серед яких – 3 методичних посібники:
Максимів Г.З. Технологія навчання баскетболу учнів загальноосвітньої школи. – Тернопіль: ТНПУ, 2005. – 132 с.

Лаврін Г.З. Технологія навчання учнів гри в баскетбол: навчальний посібник / Г.З.Лаврін. –Тернопіль: СМТ «Тайп», 2013. – 156 с.

Технологія навчання студентів гри в баскетбол ( для студентів неспеціалізованих факультетів): навч. посібник/ Г.З.Лаврін, А. А. Ребрина. – Хмельницький: ХНУ, 2015. – 159 с.

Lavrin, H. Z. "Technology of concentrated training as one of ways to optimization students’ basketball trainings." Physical education of students21.2 (2017): 78-83.
Sereda IO, Lavrin GZ, Kucher TV. Influence of Yoga means on students’ biological age indicators. Physical education of students, 2017;21(3):140–145.

Lavrin, H., Sereda, I., Kucher, T., Grygus, I., Zukow, W. (2019). The Results of Student’s Survey on Models of Physical Education in Universities and Motivations to Encourage for Active Participation in Physical Education. International Journal of Applied Exercise Physiology, 8(2), 1-5. https://doi.org/10.30472/ijaep.v8i2.391 Doi: 10.30472/ijaep.v8i2.391

Lavrin, H., Sereda, I., Kucher, T., Grygus, I., Cieślicka, M., Napierała, M., Muszkieta, R. and Zukow, W. 2019. Efficiency Means the Game Ringo the Classroom Physical Education. International Journal of Applied Exercise Physiology. 8, 3 (Sep. 2019), 8-15.   Doi: 10.26655/IJAEP.2019.9.2

Лаврін Г.З. , Середа І.О. Результати опитування студентів, щодо ефективності застосування засобів гри рінго у процесі фізичного виховання// Спортивні ігри, 2020, № 1 (15), 25-33. doi: 10.15391/si.2020-1.03
http://www.sportsscience.org/index.php/game/issue/view/100/showToc

Sereda, I., Lavrin, H., Kucher, T., Grygus, I., Muszkieta, R., Napierała, M., Hagner-Derengowska, M., Ostrowska, M., Smoleńska, O., & Zukow, W. (2020). The Impact of Yoga Practice on the Development of Flexibility among the Female Student’s Pedagogical Specialties in the Process of Physical Training of Higher Educational Institutions. International Journal of Applied Exercise Physiology,9(1), 85-95. Retrieved from http://www.ijaep.com/index.php/IJAE/article/view/663  Doi: 10.26655/IJAEP.2020.1.6

Середа І., Лаврін Г. Можливості аквааеробіки в системі фізичного виховання// Актуальні  проблеми  розвитку  службово-прикладних, традиційних та східних єдиноборств: збірник наукових праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами XIV міжнародної наук.-метод. конференції, 20 листопада, 2020 року. Харків, Україна: Європейська наукова платформа.- С.30-36. DOI 10.36074/knuia2020.06

Лаврін Г.З., Середа І.О. Вплив засобів гри в рінго на стан пізнавальних процесів шестикласників. – Спортивні ігри,2021,№2(20). С. 23-33. doi: 10.15391/si.2021-2.02.

Середа І., Лаврін Г., Кучер Т. Педагогічна технологія розвитку гнучкості дітей старшого дошкільного віку. Wloclawek, Republic of Poland 2021, July 9–10, DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-112-1-13

Sereda I, Lavrin H., Kucher T., Grygus I., Napierała M., Muszkieta R., Zukow W., Smoleńska O., Ostrowska M., Hagner-Derengowska M., Kałużny K. (2021) Effect of yoga exercises on the senior schoolchildren’s biological age during physical education //Journal of Physical Education and Sport,Vol 21 (5), 2782 – 2789, https://doi:10.7752/jpes.2021.s5370 

Gumenyuk S., Sereda I., Hulka O., Lavrin H., Ladyka P., Kuz Y. (2021). Effect of yoga on biological age indicators of 14-15-year-old girls //Journal of Physical Education and Sport (21), 2956 – 2962. doi:10.7752/jpes.2021.s5392.

Menu
Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси