Доктор педагогічних наук,
професор
E-mail: tsidylo@tnpu.edu.ua
Профілі:
Google Scholar
ORCID
ReseacherID
Scopus
Біографія
Народився на Тернопільщині. У 2000 році закінчив з відзнакою індустріально-педагогічний факультет Тернопільського державного педагогічного інституту імені Володимира Гнатюка.
Працював вчителем у Загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №11 м. Тернополя (2000-2001н.р.).
З 2001 р. аспірант кафедри трудового навчання при ТДПУ ім. В. Гнатюка.
У 2006 р. захистив кандидатську дисертацію (м. Київ, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова) на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. З 2008 доцент кафедри комп’ютерних технологій.
2007-2011рр., заступник декана інженерно-педагогічного факультету ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
2011-2014рр., докторант ТНПУ ім. В. Гнатюка. У 2015 році захистив дисертацію «Теорія і методика підготовки майбутніх інженерів-педагогів до застосування інтелектуальних технологій у професійній діяльності» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальностями 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти та 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
2019 р. присвоєно вчене звання професора кафедри комп’ютерних технологій.
2020-2022рр., завідувач кафедри комп’ютерних технологій ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
З 2022 р. по даний час професор кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
Член спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у ТНПУ імені Володимира Гнатюка 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Член спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті (2017-2023рр).
Головний редактор збірника наукових праць «Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка» (2019 р.).
Є членом редакційного штату або асоційованим редактором фахових видань МОН України:
• Інформаційні технології і засоби навчання, (категорія «А»), з 2016 року.
• Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія: Педагогіка, (категорія «Б»), з 2016 року.
• Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки, (категорія «Б»), з 2017 року по жовтень 2024р.
• Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» (категорія «Б»), з листопада 2024 року.
Керівник наукових тем з державною реєстрацією:
2022-2027рр. – «Штучний інтелект в освіті», реєстраційний номер 0122U002020;
2017-2022рр. – «Інтелектуальні інформаційні технології в системі освіти», реєстраційний номер 0117U002179;
2012-2016рр. – «Інтелектуальні технології управління прийняттям рішень у професійній діяльності інженера-педагога», реєстраційний номер 0112U004078.
Розробник проєктної пропозиції на участь у конкурсі спільних українсько-китайських наукових проєктів на 2021-2022 рр. «Адаптивне навчання на основі штучного інтелекту і великих даних».
Керівник науково-дослідної лабораторії «Штучний інтелект в освіті» (2020-2024рр.) у ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
External expert for European network for developing new horizons for RIs: «Remote Research Grants for Ukrainian Researchers» (2023).
Експерт Міністерства освіти і науки України з проведення наукової та науково-технічної експертизи об’єктів експертизи у сфері наукової та науково-технічної діяльності (наказ МОН України від 12.07.2024 №982).
Сфера наукових інтересів:
Теорія і методика професійної освіти, цифрові технології в освіті, технології штучного інтелекту, штучний інтелект в освіті і науці.
Стажування
Педагогічне стажування у Вища школа бізнесу – Національний університет Льюїса, Новий Сонч, Польща за темою: «Organization of Didactic Process, Educational Programs, Innovative Technologies and Scientific Work in Wyzsza Szkola Biznesu – National-Louis University» (листопад 2018 р.).
Стажування на кафедрі комп’ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за темою: «Удосконалення професійних компетентностей у сфері ІТ освіти» (жовтень - грудень 2024 р.).
Стажування за програмою для українців, що фінансована європейськими фондами, доктор дослідник кафедри дизайну, Вищої технічної школи аерокосмічної техніки та промислового дизайну, Політехнічний університет Валенсії, Іспанія (січень 2023 р. – червень 2024 р.).
Підвищення кваліфікації
Учасник програм: 2020р. – Серія вебінарів, Ресурси Web of Science Group для успішних досліджень, компанія Clarivate Analytics. 2020р., травень – Тиждень IPD, підвищення кваліфікації викладачів, Мережева академія Cisco. 2020р., жовтень – Тиждень IPD, підвищення кваліфікації викладачів, Мережева академія Cisco.
Відзнаки
Почесна грамота Тернопільської обласної ради з нагоди 50-річчя створення Західного наукового центру Національної академії наук України і МОН України (2021 р.).
Грамота ТНПУ ім. В. Гнатюка (2023 р.).
Основні публікації
1. Цідило І. М. Нечітке моделювання педагогічних явищ: [монографія]; за наук. ред. В. Ю. Бикова. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка, видавництво «Вектор», 2013, 264 с.
2. Цідило І. М. Підготовка інженера-педагога до застосування інтелектуальних технологій у професійній діяльності: [монографія]; за наук. ред. Г. В. Терещука. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка, видавництво «Вектор», 2014, 422 с.
3. I. M. Tsidylo і S. V. Kozibroda, «Ontology-based representation and design of subject domains for Computer Science education», в Proceedings of the 11th Illia O. Teplytskyi Workshop on Computer Simulation in Education (CoSinE 2024), A. E. Kiv, S. O. Semerikov, і A. M. Striuk, Ред., в CEUR Workshop Proceedings, vol. 3820. Kryvyi Rih, Ukraine: CEUR, Трав 2024, с. 56-62. Дата звернення: 05, Листопад 2024. [Online]. Доступний у: https://ceur-ws.org/Vol-3820/#paper117. (Scopus).
4. I. M. Tsidylo, I. M. Hrod, і I. V. Poplavska, «Professionally oriented tasks for learning and using mapping technology with ArcGIS tools», J. Phys. Conf. Ser., вип. 2871, вип. 1, с. 012015, Жов 2024, doi: 10.1088/1742-6596/2871/1/012015. (Scopus).
5. A. V. Stepanyuk, L. P. Mironets, T. M. Olendr, і I. M. Tsidylo, «Integrated use LearningApps.org and information devices in secondary school Biology teaching», CTE Workshop Proc., вип. 11, с. 321–339, Бер 2024, doi: 10.55056/cte.693. (Scopus).
6. Ivan Tsidylo, Chele Esteve Sendra. Artificial Intelligence As a Methodological Innovation in the Training of Future Designers: Midjourney Tools. Information Technologies and Learning Tools, 2023, Vol 97, No5. P.203-214. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v97i5.5338 (WoS).
7. Tsidylo I. M., Shevchyk L. O., Hrod I. M., Solonetska H. V. and Shabaga S. B. A computer simulation of population reproduction rate on the basis of their mathematical models. Journal of Physics: Conference Series, Volume 2288, XIV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education 18/05/2022 – 20/05/2022 Kryvyi Rih, Ukraine. URL: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/2288/1/012014. DOI: 10.1088/1742-6596/2288/1/012014 (Scopus).
8. Alla Stepanyuk, Liudmyla Mironets, Tetiana Olendr, Ivan Tsidylo and Maryna Kormer. Integrated Use of the LearningApps.org Resourse and Information Devices in the Process of Biology School Course Studying. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (AET, Kyiv, Ukraine, 2020, 2022), SCITEPRESS. Science and Technology Publications, Lda. Volume 2: P. 452-465. DOI: 10.5220/0010932800003364. (Scopus).
9. Ivan M. Tsidylo, Serhiy O. Semerikov, Tetiana I. Gargula, Hanna V. Solonetska, Yaroslav P. Zamora, and Andrey V. Pikilnyak. Simulation Of Intellectual System Of Evaluation Of Multilevel Test Tasks On The Basis Of Fuzzy Logic. Cloud Technologies in Education 2020. Proceedings of the 8th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2020) Kryvyi Rih, Ukraine, December 20, 2020. С.535-547. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2643/. (Scopus).
10. Kondratska L. A., Tsidylo I. M., Kurach M. S.. Pedagogical Design of Digital Learning of Future Art Teachers in a Virtual Classroom. 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications (ICTERI 2020). (October 06-10, 2020, Kharkiv, Ukraine). URL: http://ceur-ws.org/Vol-2740/. (Scopus).
11. I. M. Tsidylo, S. I. Samborskiy, Stanislav-I. V. Mazur, M. P. Zamoroz. Designing a chatbot for learning a subject in a Telegram messenger. 5th International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person 2020). (October 06-10, 2020, Kharkiv, Ukraine). URL: http://ceur-ws.org/Vol-2732/. (Scopus).
12. Tsidylo I. M., Buyak B. B., Repskyi V. I., Lyalyuk V. P. Stages of Conceptualization and Formalization in the Design of the Model of the Neuro-Fuzzy Expert System of Professional Selection of Pupils. Augmented Reality in Education: Proceedings of the 1st International Workshop (AREdu 2018). Kryvyi Rih, Ukraine, October 2,2018 / Edited by : Arnold E. Kiv, Vladimir N. Soloviev. P. 112-121. (CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), Vol. 2257). Access mode: http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper13.pdf. (Scopus).
Публікації: http://www.library.tnpu.edu.ua/index.php/ts/3345-tsidylo-ivan-mykolaiovych