Генсерук Галина Романівна
Кандидат педагогічних наук,
доцент
e-mail: genseruk@tnpu.edu.ua
Профілі:
У 1997 році з відзнакою закінчила Тернопільський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Математика та основи інформатики».
З 1997 по 2000 рік працювала вчителем математики у вечірній школі м. Тернополя.
У 2002-2005 роках навчалась в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
У грудні 2005 року успішно захистила кандидатську дисертацію та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 — теорія та методика професійної освіти.
2006 р. – 2008 р. — асистент кафедри інформатики і методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка.
У 2008 р. отримала звання доцента кафедри інформатики та методики її викладання.
2008 р. – 2021 р. — доцент кафедри інформатики і методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка.
2021 р. – 2024 р. — завідувач кафедри інформатики і методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка.
З 2024 р. декан фізико-математичного факультету.
Фахівець у галузі цифрових технологій, розвитку цифрової компетентності майбутніх фахівців. Координатор проекту «DigIn.Net2: Deutsch-Ukrainisches Netzwerk DigitalerInnovationen-2», який надає можливість реалізувати інноваційні ідеї студентів та молодих науковців. Авторка міжнародної програми стажування «Digital future: blended learning», яка спрямована на розвиток цифрової компетентності викладачів закладів вищої освіти. Авторка проектів, ініціатив у сфері цифрової трансформації освіти, програм підвищення кваліфікації в контексті діджиталізації суспільства та освіти, розвитку цифрових навичок громадян.
Керівник Центру цифрової трансформації освітнього середовища Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Член оргкомітету щорічної міжнародної конференції «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи» (ТНПУ). Багаторазовий член журі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій та Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики.
Сертифікований учасник програми «Microsoft. Партнерство в освіті», сертифікований учасник курсів Microsoft Virtual Academy та Google for Education.
Проходила стажування в Тернопільському національному економічному університеті, в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича.
Цифрові технології, технології, штучного інтелекту, цифрова компетентність майбутніх учителів, особливості використання цифрових технологій в процесі підготовки студентів.
Відзнаки
Автор понад 150 науково-методичних праць з особливостей використання цифрових технологій в освітньому процесі та цифрової трансформації освіти, з них 9 статей в Scopus та WoS в галузі цифрової трансформації освіти.
-
Vasylenko, Oksana, Eduard Siemens, and Halyna Henseruk. "An Exploratory Factor Analysis Approach in Empirical Study of the DigIn. Net 2 Project." Proceedings of International Conference on Applied Innovation in IT. 2023. Volume 11, Issue 2, pp.91-99. DOI: 10.25673/112998
-
Habrusiev, V., Tereshchuk, H., Panchenko, V., Martyniuk, S., Sysoiev, O., & Henseruk, H. Enhancing Online Learning in LCM Moodle through Interactive Adaptive Learning. In 2023 13th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2023. P. 650-655.
-
Halyna Henseruk, Bogdan Buyak, Mariya Boyko, Serhii Martyniuk, & Yuliia Henseruk (2022). Preparation of Future Humanities Teachers for the Use of Stem Technologies in Professional Activities. In E. Smyrnova-Trybulska (ed.) E-learning in the Transformation of Education in Digital Society. “E-learning” Series. Vol. 14 Katowice-Cieszyn: STUDIO NOA for University of Silesia. Pp 242-256.
-
Halyna Henseruk, Bogdan Buyak, Hryhorii Tereshchuk, Mariya Boyko, & Yuliia Henseruk. The teacher in the system of developing students’ digital competence. E-learning in the Time of COVID-19 Scientific. Monograph. Editor Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice–Cieszyn 2021, Vol. 13, pp. 238–248 ISSN 2451-3644 (print edition), ISSN 2451-3652 (digital edition), ISBN 978-83-66055-25-4. https://doi.org/10.34916/el.2021.13.20
-
H. R. Henseruk, B. B. Buyak, H. I. Falfushynska [et al.] The Technological Aspect of the SMART-TNPU Ecosystem /CEUR Workshop Proceedings : main Conference, PhD Symposium, Posters and Demonstrations (September 28 – October 2, 2021, Kherson, Ukraine). 2021. Vol. I. P. 1-10.
-
Boyko, M., Turko, O., Dluhopolskyi, O., & Henseruk, H. (2021). The quality of training future teachers during the COVID-19 pandemic: a case from TNPU. Education Sciences, 11(11), 660.
-
Henseruk H. The use of information and communication technologies in training ecology students / I. Barna, L. Hrytsak, H. Henseruk // The International conference on sustainable futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (ICSF 2020) : E3S Web of Conferences( Kryvyi Rih, Ukraine, May 20-22, 2020). – EDP Sciences, 2020. Vol. 166. P. 1-7.
-
Henseruk H. Digital transformation of the educational environment of the university / H. Henseruk, B. Buyak, V. Kravets [et al.]. E-learning: Innovative Educational Technologies, Tools and Methods for E-learning: Monograph. Katowice: STUDIO NOA, 2020. Vol. 12. P. 325–335.