Асистент кафедри математики
та методики її навчання
Профілі:
Народилася 6 травня 1980 року в с. Старий Вишнівець Тернопільської області.
З 1986 по 1995 р.р. навчалась у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів смт. Вишнівець.
З 1995 по 1997 р.р. навчалась у педагогічному ліцеї міста Тернополя при Тернопільському державному педагогічному інституті.
У 1997-2002 роках навчалась на фізико-математичному факультеті Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика» та отримала професійну кваліфікацію вчителя математики.
Протягом 2001–2021 роках працювала спеціалістом першої категорії наукового відділу та аспірантури.
У 2021-2024 роках старший лаборант кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
У 2023 році вступила в аспірантуру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю 015 Професійна освіта.
ІЗ 2024 року асистент кафедри мА
тематики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету.
Коло наукових інтересів
інноваційна педагогічна діяльність учителя математики, методика формування інноваційної компетентності вчителів математики.
Основні публікації
1. Процик, Н. І. (2024). Саморозвиток та самоудосконалення вчителя математики в умовах сьогодення. Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Серія: Педагогіка, (1), 19-24. https://journals.tnpu.ternopil.ua/index.php/pedagogy/article/view/1207/1077
2. Процик, Н. І. (2024). Використання хмарного сервісу Wordwall для створення інтерактивних тестів, зокрема з математики. У Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог нової української школи. Тези XІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Тернопіль, 23-24 травня 2024 р.). Тернопіль, Україна.
3. Процик, Н. І. (2024). Інноваційна компетентність вчителя математики: дефініційний аналіз. У Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Тези XІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Тернопіль, 5 квітня 2024 р.). Тернопіль, Україна. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/32655/1/Protsyk.pdf
4. Процик, Н. І. (2024). Роль вчителя математики у патріотичному вихованні здобувачів загальної середньої освіти. У Патріотичне виховання в освіті та соціальній роботі: уроки минулого та сучасний погляд. Тези міжвузівської науково-практичної конференції (Хмельницький, 22 лютого 2024 р.). Хмельницький, Україна.
5. Protsyk, N. I. (2024). Methods of increasing student motivation - mathematicians to implement elements of STEM education while studying elementary mathematics. In Proceedings of the XVI International Conference on Mathematics, Science, and Technology Education (ICon-MaSTEd 2024) (Kryvyi Rih, May 15-17, 2024). Kryvyi Rih, Ukraine.